Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hvis jeg kunne velge mellom å tape 0-3 hjemme i denne kampen eller ha en skadefri Toure, hadde jeg valgt det første. Det gir ingen mening. Du vil heller tape enn å ha en skadefri spiller disponibel? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg hadde valgt å ha Toure skadefri Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Helt klart historieforfalskning. Har aldri skrevet noe slikt Endret 27. august 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nå er det ingen som vet om skaden er alvorlig eller ikke. Flott at Henderson endelig fikk scoringen sin, den har han ventet lenge på. Sturridge med to mål er også gull. Kjipt at Aly måtte ut dog. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Er jeg stygg hvis jeg sier jeg heller ville hatt en skadet Gerrard en (skadet) Toure eller Joe? :/ Endret 27. august 2013 av AllFather Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er jeg stygg hvis jeg sier jeg heller ville hatt en skadet Gerrard en (skadet) Toure eller Joe? :/ Tja og nja. Med vår nåværende situasjon hva stoppere angår så er det jo en tanke at vi kunne kommet rundt problemet med en skadet Gerrard enklere enn en skadet Kolo. Håper en av to ting skjer før Yernited: 1) Skrtel tilbake fra skade og i 11/12-form. 2) Ny stopper inn. Ut i fra forrige sesong holder jeg en knapp på 2). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå