Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er dette det samme Notts County laget jeg så bli knust av Peterborough 4-2 på Meadow Lane for 2 uker 2-3 uker siden? hahahahahaha Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Dette er det dummeste jeg har sett. Og jeg så Northampton-kampen. Lenke til kommentar
sector Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Noen som husker Northampton-kampen i ligacupen for tre år siden? Hodgson manager, 2-2 etter ekstraomganger, og Liverpool røyk på straffer. Har de ikke lært noe fra tidligere?????? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Fotball er gøy Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Flaut dette her. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er dette det samme Notts County laget jeg så bli knust av Peterborough 4-2 på Meadow Lane for 2 uker 2-3 uker siden? hahahahahaha Arsenal supporter som mobber for uavgjort mot dårligere lag? Kremt host hakk 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ekstraomganger med så mange A-lagspillere var worst case scenario. Hadde ikke gjort meg noe om vi røk ut av Ligacupen, nitrist hvis det går ut over det eneste som teller i år - en fjerdeplass i PL. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Artig synes nå jeg Eneste som er synd er skadene. Jeg ville gjerne ha byttet ut Gerrard og Sturridge. Første fordi jeg ikke synes har har spilt noe bra siden sesongstart, og Sturridge så han ikke blir skadet. En gjort er gjort, elg er elg Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Arsenal supporter som mobber for uavgjort mot dårligere lag? Kremt host hakk Nå er det veldig stor forskjell på et sugent Notts County og Aston Villa. Så Notts County de to første rundene i sesongen og var på plass på stadion og så County - Peterborough og for og si det sånn, County suger. Også må vi Arsenal fans ta igjen. Spør du meg så fortjener dere all "mobbingen" dere får for dette resultatet! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 BR OUT!! Ops lol, jeg mener WENGER OUT!!! Feil tråd. 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Uavgjort mot Villa? Tapte dere ikke 1-3? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Fy faen, ser ut som dette går til hælvette Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 lololol også KT da. Jeez! Avlys kampen og la NC vinne på walkover. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Jeg ymtet forresten ikke frem på om Villa, tenkte på Bradford Nå er det veldig stor forskjell på et sugent Notts County og Aston Villa. Så Notts County de to første rundene i sesongen og var på plass på stadion og så County - Peterborough og for og si det sånn, County suger. Også må vi Arsenal fans ta igjen. Spør du meg så fortjener dere all "mobbingen" dere får for dette resultatet! Endret 27. august 2013 av AllFather Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ekstra løping på Agger siste 20. Joy. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 For et mareritt av en kamp. Skrtel er vel fortsatt skadet, så da blir det Wisdom med Agger mot United? Fy faen. Lenke til kommentar
sector Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Sterling ned på back, ser skummelt ut for notts county dette..... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Kjipt med Toure. Får ta på sin kappe Wisdom. Vridde seg vekk fra skudd på 2-2, og 2-1 var offside. Uflaks kombinert med pysetendenser. Taper vi er det fortjent, så kommer ikke til å sutre over det "Mål vinne fotballkampa" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå