PerParker66 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Kommer nok til å kjøpe en slik når apple lager noe Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg har hatt Pebble siden den kom, og synes den er helt glimrende. Eneste problemet er at den er litt stor og klumpete, og displayet kunne gjerne vært både litt større og høyere oppløsning på.Veldig mange misforstår og tror klokken skal ta over for telefonen, jeg er redd Samsung går på en smell her og kommer med en superavansert Android klokke. Jeg er helt uinteressert i å bruke avanserte apper, skrive tekstmeldinger og ringe med klokken min - det som virkelig er poenget med en smartklokke er å kjapt lese meldinger, se hvem som ringer og få notifications uten å måtte fiske frem telefonen hele tiden. Til dette er Pebble ekstremt praktisk. Lenke til kommentar
Snutten Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Og Pebble er i produksjon. http://getpebble.com/ Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Android tok tittelen for god fisk, deres mobilklokke ble det neste store (i kubikkcm). Ble sliten i håndleddet bare av å se produktbildet. Pebble'n ser bare enda mer attraktiv ut nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg