Goody Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hei Lurer på to ting angående T610: -Finnes det MP3-spiller til denne? Eller er dette noe som kommer snart, da jeg ikke kan finne den til salgs hos noen webshoper. -I forbindelse med software-oppgradering, går det også an å få utført service på telefonen? Noen som vet hva det vil innebære. Innvendig rens o.l.? På forhånd takk. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ikke finner den til salgs hos noen webshopper sier du ? www.mpx.no www.komplett.no alle som selger mobiler med respekt for seg selv har vel den på lager ? :o Lenke til kommentar
Goody Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Hehe...selv etter den litt bråkjekke hjelpen fra fredde, kan jeg fortsatt ikke finne MP3-spiller til T610. Var innom Telebutikken i dag...de sa det ikke fantes til T610 ennå. Vet det finnes til T68i, men denne skal ikke passe til T610. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 lol! jaja, har hørt det kommer en bluetooth mp3 spiller til telefonen. Tror ikke det finnes enda. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hehe...selv etter den litt bråkjekke hjelpen fra fredde, kan jeg fortsatt ikke finne MP3-spiller til T610. Var innom Telebutikken i dag...de sa det ikke fantes til T610 ennå. Vet det finnes til T68i, men denne skal ikke passe til T610. Leste visst litt fort :oops: Trodde det var selve telefonen du var ute etter jeg siden det stod T610 i headingen din. Skal lese bedre neste gang og bøyer meg ydmykt i støvet Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Viser til min egen artikkel om den nye mp3-spilleren fra Sony Ericsson, skrevet for rundt ett par måneder siden. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 hvor mye kommer den til å koste (mp3 spilleren) litt mer eksakt enn det du skrev i artikkelen din... :-) Lenke til kommentar
h-tox Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Det er Mp3-spiller til t610.HPM-10. Den står ikke under tilbehør til t610, men den fungerer. Sjekk ut: http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start Hadde denne selv, kjøpte den egentlig til en ericsson t20, men har brukt den på en t68i og t610. Sony Ericsson, takk for at dere lagde t610.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 hvor mye kommer den til å koste (mp3 spilleren) litt mer eksakt enn det du skrev i artikkelen din... Beklager, men så vidt jeg har forstått har ikke Sony Ericsson kommet med noe ny informasjon om HBM-30 og prisen den kommer til å ligge på. Jeg vil tippe omtrendt 2000 kroner i vanlig foretning, noe billigere på nettet. Det er Mp3-spiller til t610.HPM-10. Den står ikke under tilbehør til t610, men den fungerer. Sjekk ut: http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start Hadde denne selv, kjøpte den egentlig til en ericsson t20, men har brukt den på en t68i og T610 Stemmer det h-tox, HBM-10 fungerer på alle Sony Ericssons telefoner - untatt T600 som er ribbet for ekstra programvare på grunn av størrelsen. Når det gjelder HBM-30 som skal komme ut rundt jul, vil den fungere med alle Sony Ericsson telefoner med bluetooth. Mp3spilleren kan også brukes uten telefon, slik jeg har forstått det Høres bra ut! Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 hvor mye koster hpm-10 og hvor mye plass er det på den?? :-? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Rundt 1000 kroner, følger med mmc kort på 32mb når du kjøper den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå