Toppris Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Var på visning på en leilighet annonsert fra finn.no til kr 18.000 Fikk telefon nå og fikk beskjed om at den kan jeg få, men prisen er nå 18.500. Er det lov? :o Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Med mindre de ga deg et tilbud om å leie den for 18 000 først (og ikke bare annonserte med den prisen), så er det nok det, ja. 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Tja, for å være spesifikk skjedde følgende: Finn annonse sier 18.000 i måneden Jeg drar på visning, viser min interesse. Får telefonsamtale "Leiligheten er din, om du fremdeles vil ha den. Men leien er da 18500" Hadde jeg fått tilbud i ett sekund før prisen gikk opp? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nei. Det er ingen ting ulovlig med dette. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det er lov å si nei takk. Kanskje de bare prøver seg. Det spørs hvor "desperat" du framstod på visningen... Geir Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Vel visningen gikk veldig bra, jeg ankom først, kom godt overens med utleieren. ... men så kom tre jenter med relativt store bryster og jeg regnet med at leiligheten var tapt. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 3 jenter med relativt store bryster drar ofte med seg menn med store muskler - kanskje det motsatte av tapt skjedde? Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Vel visningen gikk veldig bra, jeg ankom først, kom godt overens med utleieren. ... men så kom tre jenter med relativt store bryster og jeg regnet med at leiligheten var tapt. Skal betales også... hjelper ikke med store pupper da, ihvertfall ikke innen lovverket Edit: Uansett... rimelig høy pris for leilighet, man kan fort betjene ett lån på ca 1,5 mill og godt over 10% rente for en slik sum. Ikke EK, søk husbanken eller spør foreldre om kausjon! Endret 27. august 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Skal betales også... hjelper ikke med store pupper da, ihvertfall ikke innen lovverket Det kommer vel helt an på utleieren og jentene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå