Marantz Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Vi har en Kia Sportage 2005 som ble "levert" med brukket innvendig bakspeil fra bruktforhandler. Det hang såvidt fast, og falt ned første gang min samboer skulle justere det. Jeg limte det med superlim + litt teip og det holdt en god stund. Hva er det absolutt sterkeste jeg får tak i av "festemidler" til glass/plast? I praksis blir det 95 % plast mot plast. Gjerne noe som fyller litt opp og er litt "levende" - som "silikon". Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hei! Jeg tipper Tec7 vil gjøre susen for deg :-) Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Tøft! Er denne mer fleksibel enn si epoxylim (som blir knallhard!) ? Jeg tenker her på at bilens ristinger skal tåles bedere overtid. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Skal du feste foten på spelet mot glass- tech7. Skal du lime knekt speil- araldit Jeg kjørte hull i bunnpanna på en bil. Renset og avfettet og tettet en 3x7cm flenge med araldit som nødrep. Denne nødrep'en varte i 6år!! Araldit er virkelig god sort så lenge flatene er rene og det er feste for for limet. Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Jeg skal festen foten mot en plastfirkant som henger igjen på glasset. Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Selger Coop bygg Tec7 ? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hvis ikke har de sikkert Sikaflex. Riktig type sikaflex gjør akkurat samme jobb som Tec7. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Stikk innom en bilrutefikser. De flytter jo over speil når vindu skal byttes. Gjør du det selv, så ikke sette speil så fast at det ikke går av når vindu skal byttes. Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Takk for alle svar. Jeg endte opp med to forskjellige "superlim", en tyktflytende og en tyntflytende. To forskjellige steder mellom speil og rute/innside av tak. Tror det skal holde sålenge speilet ikke blir justert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå