Gå til innhold

Plast rundt kald katoder..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ifølge microplex er det et tynt plastlag rundt mine KK. Dette finner jeg ikke. Kan det hende at det ikke er der, men gjør det noe hvis det er der?

de mener et lte løst "plastikktrekk" rundt den tror jeg... min hadde det, men det er sikkert ikke så farlig om det ikke er der.. de er nok bare som beskytelse mens de sender den til deg.. gjør sikkert heller ikke noe om den er der!

Lenke til kommentar

Humm.. Min lyste noe _ENORMT_.. Men det har veldig mye om hvor du setter katoden hen!!.. Sjekk mitt case.. Jeg har det på venstre side av plexiglasset.. Og da blir det mye lys.. Før hadde jeg det oppi (der det blå står nå) og da ble jeg skuffet.. Men pass på vis du vil ha mest mulig lys at du kobler katoden på en egen strømledning.. Ikke en som er delt med cdrom, floppy, hd eller lignede.. For det tar strøm.. Meneh, en ting til. Rød er runner jo mer av mot mørk farge en knallkvass farge.. Vil du ha en katode som lyser veldig mye, så sats på grønn eller blå.. Men som jeg sa før.. Har veldig mye og si på plaseringen. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...