Rustymagus Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Crash Bandicoot møter God of War i Mark Cernys nyeste spill. Les hele saken Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg har full tro på Mark Cerny, og dette spillet blir selvfølgelig kjøpt sammen med PS4 for min del. Mark Cerny står også bak spilltitler som Sonic 2 og Spyro-serien (PS1), samt at han har vært designkonsulent på mange andre spilltitler, blant annet Uncharted. 2 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 "Glemte" helt dette spillet ved ps4-preordren min, så skal bestille det ikveld. Så reveal-traileren på nytt igår og tenkte "dette også må jeg jammen ha". Lenke til kommentar
Metrolf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ser jo unektelig bra ut! Har en liten såkalt magefølelse på at dette blir et veldig underholdende og blankpolert spill som smetter seg inn i spillhylla rimelig kjapt^^ Lenke til kommentar
K2D Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Noe av teksten som har ramlet ut in nest siste avsnitt? Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 "Hvorvidt de klarer dette gjenstår å se, men de har..." Ser sånn ut ja. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 "Hvorvidt de klarer dette gjenstår å se, men de har..." Ser sånn ut ja. Spesielt at det ikke ble snappet opp av korrekturen. Har uansett fiksa det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå