PlatinumFlyer Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 grunnen til at jeg tok med hvem henens far er at det hadde litt aa si. slik jeg saa det. Det viser at hudfarven ikke har noen ting aa si. Hadde hun kommet i en alder av 19 til Norge, ville jeg ikke unnet henne de samme godene som en nordmann som er fodt i Norge, og har bodd halve livet sitt der. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 grunnen til at jeg tok med hvem henens far er at det hadde litt aa si. slik jeg saa det. Det viser at hudfarven ikke har noen ting aa si. Hadde hun kommet i en alder av 19 til Norge, ville jeg ikke unnet henne de samme godene som en nordmann som er fodt i Norge, og har bodd halve livet sitt der. Selv om hun hadde Norsk statsborgerskap? Hvis det er tilfellet så er det snakk om grunnleggende krenkelse av en NORDMANNS rettigheter... for alle med norsk statsborgerskap er LIKE Norske! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 om du osnker, kan du fremstille det slik. Etter min mening, skulle man maatte bo 10 ar i No. foer man kunne fa statsborgerskap med fulle rettigheter. Forsavidt ville det krenket hennes rettigheter, men jeg ville ha litt problemer med aa annerkjenne henne som norsk-norsk. Sa hvorfor ikke, sett det som krav at man maa ha bodd i Norge i ti aar for man kan faa statsborgerskap! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Vet du hva? Du er umulig.. du er HELT på jordet... Ett menneske som BØR ha Norsk Statsborgerskap bør FÅ Norsk statsborgerskap, uansett hvor lenge det mennesket har vært her! Men dette vet jeg ikke om jeg gidder lengre.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 tror vi avslutter det emnet jeg.. det har jo sporet ganske bra av.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 tror vi avslutter det emnet jeg.. det har jo sporet ganske bra av.... WOW! Vi er enige om noe PS: Dette var mitt innlegg nr: 1337 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 vi er enige ja. og jeg benytter annledningen til aa beklage overfor dem som synes jeg har uttalt meg rasistisk. Takk Lenke til kommentar
oycob Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Så nå beklager du plutselig uttalelsene dine? Vil det si at du trekker dem tilbake? :-? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 "Hverdens mest fargerike kjøtt... er hvitt" Flere enn meg som reagerer litt på den der? høres jevla KKK ut ja! men som sagt er denne "kylling kampanjen" rent markedsføring lissom, oppfordrer folk til å spise kylling og egg. men jeg skjønner hva du vil fram til :wink: Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 "Hverdens mest fargerike kjøtt... er hvitt" Flere enn meg som reagerer litt på den der? høres jevla KKK ut ja! Snakk om å se spøkelser på høylys dag. Har aldri falt meg inn at den sloganen er rasistisk, det eneste som kan falle meg inn er at folka som har laga den har ekstremt lite fantasi. Hvis man går med lommelykt å leter etter ting som ligner rasisme så henviser jeg bare til en naiv norsk side: www.antipsykopat.net Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 antipsykopatene er så søte Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 antipsykopatene er så søte Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 antipsykopatene er så søte Nusselige! Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Psykopati for den som er interesert... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 The question is not whether we will be extremists, but what kind of extremists we will be... The nation and the world are in dire need of creative extremists. Martin Luther King, Jr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå