appelsinbrus Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Sitter og går gjennom noe onsite seo her, og så ser jeg dette i index.php: <h1 class="page-title"> <?php if ( is_category() ) { printf( __( '%s', 'expound' ), '<span>' . single_cat_title( '', false ) . '</span>' ); } elseif ( is_tag() ) { printf( __( 'Tag Archives: %s', 'expound' ), '<span>' . single_tag_title( '', false ) . '</span>' ); } elseif ( is_author() ) { /* Queue the first post, that way we know * what author we're dealing with (if that is the case). */ the_post(); printf( __( 'Author Archives: %s', 'expound' ), '<span class="vcard"><a class="url fn n" href="' . get_author_posts_url( get_the_author_meta( "ID" ) ) . '" title="' . esc_attr( get_the_author() ) . '" rel="me">' . get_the_author() . '</a></span>' ); /* Since we called the_post() above, we need to * rewind the loop back to the beginning that way * we can run the loop properly, in full. */ rewind_posts(); } elseif ( is_day() ) { printf( __( 'Daily Archives: %s', 'expound' ), '<span>' . get_the_date() . '</span>' ); } elseif ( is_month() ) { printf( __( 'Monthly Archives: %s', 'expound' ), '<span>' . get_the_date( 'F Y' ) . '</span>' ); } elseif ( is_year() ) { printf( __( 'Yearly Archives: %s', 'expound' ), '<span>' . get_the_date( 'Y' ) . '</span>' ); } elseif ( is_search() ) { printf( __( 'Search Results for: %s', 'expound' ), '<span>' . get_search_query() . '</span>' ); } else { _e( 'Archives', 'expound' ); } ?> </h1> Er dette riktig? For jeg fikk opp melding fra et onsite seo-program jeg prøvde, at jeg hadde sykt mange H1-tagger. Har endra de fleste av dem, men bør jeg endre noe her? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 TRWTF: PHP. Etter hva jeg kan se, så produserer koden bare: <h1> Overskrift <span>sub-overskrift</span> </h1> Ikke noe galt med det, selv om det ser forferdelig rotete ut i et forferdelig språk, som PHP er. 1 Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Takk for svar. Hmm sub-overskrift burde vel kanskje vært en h2? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Takk for svar. Hmm sub-overskrift burde vel kanskje vært en h2? Ville ikke brukt h2 siden det er et nytt blokk-element, men hvis du er perfeksjonistisk så kan du kanskje bruke small, slik som Bootstrap gjør. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Off topic: TRWTF: PHP [...] det ser forferdelig rotete ut i et forferdelig språk, som PHP er. Like lett å benytte MVC i PHP som det meste annet. Kode er nok bare så forferdelig som man gjør den selv, uten kritikk til OP. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Off topic: Like lett å benytte MVC i PHP som det meste annet. Kode er nok bare så forferdelig som man gjør den selv, uten kritikk til OP. Det var ikke meningen å kritisere OP, men synes dette var et eksempel på hvordan dårlig kode kan forvirre. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Hehe er ikke jeg som har skrevet koden, så tar det ikke som kritikk. Synes det var et himla rot jeg og, så. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Det var ikke meningen å kritisere OP, men synes dette var et eksempel på hvordan dårlig kode kan forvirre. Mente at jeg var off topic Interessant artikkel. Er enig i så mangt der, spesielt at namspace/designasjons-pattern forandrer seg hele tiden, for ikke å snakke om array manipulatorene. Jiks. Takker! Endret 3. september 2013 av cbastus Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Koden OP postet er fra wordpress. Kan være litt slitsomt i starten å sette seg inn i kodeksen deres, men den er ganske fleksibel og lett å bruke når man får kontroll og forstår hvordan den fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå