laneZ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hei ! Hvor langt burde jeg kunne komme med en sånn kjøler ? Kommer 3 Ghz med min BlackSilence ikke så værst temp'ra tur. Ca 45-50. Burde jeg kunne klare 3.2 med andre minne brikker ? Vis jeg kjøper meg denne kjøl'ern? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hei ! Hvor langt burde jeg kunne komme med en sånn kjøler ? Kommer 3 Ghz med min BlackSilence ikke så værst temp'ra tur. Ca 45-50. Burde jeg kunne klare 3.2 med andre minne brikker ? Vis jeg kjøper meg denne kjøl'ern? Det er ingen som vet nøyaktig hvor langt du kommer med ny kjøling, det må du prøve selv. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Nye minnebrikker er langt fra nødvendig , med mindre du lyver i siggen din Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Nye minnebrikker er langt fra nødvendig , med mindre du lyver i siggen din Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Burde jeg kunne klare 3.2 med andre minne brikker ? Vis jeg kjøper meg denne kjøl'ern? Du kan jo først teste med å sette ned ram-ratioen og se om brikkene fukker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå