BambiBoy Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg skal ha en "kick-ass" SLI oppsett, og lurer på hvilke kort jeg skal bruke. Jeg vipper mot Asus, men har ikke bestemt meg enda. Det jeg bryr meg mest om er temperaturer. Jeg har tenkt å bygge det i den nye Bitfenix Prodigy M, når den kommer ut. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Twin forzr og windforce kortene er de kaldeste Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Twin forzr og windforce kortene er de kaldeste Da tror jeg at jeg går for MSI de har litt mindre lengde Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Da tror jeg at jeg går for MSI de har litt mindre lengde jau jeg gikk også for twin frozr, blir spennende og koble til dette beistet Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg skal ha en "kick-ass" SLI oppsett, og lurer på hvilke kort jeg skal bruke. Jeg vipper mot Asus, men har ikke bestemt meg enda. Det jeg bryr meg mest om er temperaturer. Jeg har tenkt å bygge det i den nye Bitfenix Prodigy M, når den kommer ut. Hvorfor skal du ha 2x 760 framfor for eksempel et 780? SLI er ikke perfekt, og har mange problemer, det er sjelden anbefalt å gå SLI fra dag 1 om du kan unngå dette. Nvidia har ingen økonomisk grunn til å fikse SLI, ettersom det vil kannibalisere deres eget marked for kraftigere kort. Mikrostutter eksisterer fortsatt. Driverproblemer eksisterer fortsatt, og blir minst doblet bare ved å kjøre SLI. 2x 760 vil bruke mer strøm, som krever en større strømforsyning enn et 780. 2x 760 vil bråke betydelig mer enn et 780 Så hvorfor skal du egentlig ha SLI? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå