AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 HeiHei! Jeg er en gutt på 17 år, og har et lite dillemma. Saken er den at jeg har blitt litt betatt av ei jente i klassen. Men problemet er det at hun har type fra før, men det går tydeligvis ikke så veldig bra mellom dem... Spørsmålet mitt er da, om jeg bør "Go for it" eller prøve å glemme henne på den måten? Anonymous poster hash: 30fee...97b Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Du bør kjenne til at det er ein risiko for at det kan bli eit blodig oppgjer, men at det også er ein risiko for at denne jenta er den einaste jenta du får oppleva gjensidig kjærleik med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 men at det også er ein risiko for at denne jenta er den einaste jenta du får oppleva gjensidig kjærleik med. Jaha? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jaha? Ikke alle kan være optimister ... Prøv deg, trådstarter! Det verste som kan skje er at noen blir drept. Men det er i så fall ikke trådstarter sin skyld. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Gi henne flørtende blikk, men vent til at henne gir et hint! Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Vanligvis ville jeg sagt go for it, men; Om du må ha hjelp fra et forum er du ikke i stand til å ta fatt i denne situasjonen. Dersom det ikke går så bra, vent til det blir slutt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 . Spørsmålet mitt er da, om jeg bør "Go for it" eller prøve å glemme henne på den måten? Anonymous poster hash: 30fee...97b Det vet du best selv - prøv å sett deg selv i hans situasjon, og vurder hvordan du selv hadde oppfattet å plutselig få en konkurrent når situasjonen er som den nå er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg