Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football 2013 nr. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan si det samme om Miller og Jones-Drew. Skal du klage på Rice og Jones så må jeg få argumentasjon, Rice skulle fortsette å ha en god sesong og Jones ble skada.

 

Da kan jeg si at Foster var teit valg av deg, for han ble skada. Jones spilte faktisk bra før han røyk.

 

Og DeAngelo vil jeg faktisk si ikke var så dumt valg. Eneste jeg gjorde feil var å ikke spille Baldwin framover over Williams og Tate.

Lenke til kommentar

Kan si det samme om Miller og Jones-Drew. Skal du klage på Rice og Jones så må jeg få argumentasjon, Rice skulle fortsette å ha en god sesong og Jones ble skada.

 

Da kan jeg si at Foster var teit valg av deg, for han ble skada. Jones spilte faktisk bra før han røyk.

 

Og DeAngelo vil jeg faktisk si ikke var så dumt valg. Eneste jeg gjorde feil var å ikke spille Baldwin framover over Williams og Tate.

 

Tror du blander meg med en annen. Her er laget jeg draftet:

Lenke til kommentar

Fornøyd med de 6 første rundene. Resten er ganske skit.

 

Men kødda bare med draften din. Trodde også at Rice skulle få et monster år, sliter med han selv i en annen liga. Og skader er jo umulig å gardere seg mot (utenom Amendola og McFadden som alle vet er mer skadet enn friske).

Endret av oggimann
Lenke til kommentar

Denne ligaen blir det jammen spennende å se hvem som går videre til playoffs. Ihvertfall hvem som får 4 plassen. Det står mellom Bergen Patriots, GoodPicks 2 og Mannerheim Knights, og blir ett enormt jevnt løp.

 

En kjempeoutsider er mitt lag New Norwegian Saints. Ikke bare må de nevnte lagene tape resterende kamper, men jeg må også vinne med mye.

 

Jeg holder en knapp på GoodPicks 2 som har det "letteste" programmet framover nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...