Lyspaere Skrevet 12. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Nope, det er de 4 øverste overall som går til playoffs. Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Heftig matchup mot Mannheim Knights denne uken. Trenger en W for å holde meg på trygg avstand ned til resten av gjengen. Er projected til å tape med ca 10 poeng. Håper Manning må ut med skade tidlig i kampen mot Chiefs. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Det har ikke gått så bra i ligaen med meg hittil, og nå møter jeg 8-2 Kristiansand Thunder Ducks. Jeg har allerede stått for 1 av de 2 tapene, og pokker heller skal jeg jammen meg få inn KTD´s tredje tap også! Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 15. november 2013 Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 Yes, TY Hilton og Titans D med stinkere. Da ligger jeg godt an allerede. Er usikker på om jeg skal starte Chiefs D eller Panthers D. Begge har en vanskelig matchup. Kan eventuelt plukke opp et annet D på FA. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 Delaine Walker med 15.10 gjør godt for meg:D Kongestart! Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 15. november 2013 Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 Syns RB'ene dine virker svake denne uka. Jeg sliter med Rice i en annen liga. Har vært helt håpløs! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 Ja de er kjempesvake. Rice håper jeg på en 10er fra, mens Thomas kan levere alt fra 0 til 25. Nå spiller de mot San Francisco denne uka, noe som gjør at jeg tviler mer på poengflyten til Saints denne uka. Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Begynner å se bra ut mot playoffs nå. Spent på kampen til helga. Bør slå Bolts, men laget ser småskummelt ut. Mye rask plukket opp på waiveren som kan gjøre en god kamp! Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Trenger en bra kamp fra Graham i natt! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Begynner å se bra ut mot playoffs nå. Spent på kampen til helga. Bør slå Bolts, men laget ser småskummelt ut. Mye rask plukket opp på waiveren som kan gjøre en god kamp! Dæven at jeg tapte mot deg... Æsj... Var jo SÅ nærme. Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Dæven at jeg tapte mot deg... Æsj... Var jo SÅ nærme. Sånn går det når man starter DeAngelo Williams! Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Sånn går det når man starter DeAngelo Williams! Og drafter Rice, Jones, McFadden i de 4 første rundene :-P Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Kan si det samme om Miller og Jones-Drew. Skal du klage på Rice og Jones så må jeg få argumentasjon, Rice skulle fortsette å ha en god sesong og Jones ble skada. Da kan jeg si at Foster var teit valg av deg, for han ble skada. Jones spilte faktisk bra før han røyk. Og DeAngelo vil jeg faktisk si ikke var så dumt valg. Eneste jeg gjorde feil var å ikke spille Baldwin framover over Williams og Tate. Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Kan si det samme om Miller og Jones-Drew. Skal du klage på Rice og Jones så må jeg få argumentasjon, Rice skulle fortsette å ha en god sesong og Jones ble skada. Da kan jeg si at Foster var teit valg av deg, for han ble skada. Jones spilte faktisk bra før han røyk. Og DeAngelo vil jeg faktisk si ikke var så dumt valg. Eneste jeg gjorde feil var å ikke spille Baldwin framover over Williams og Tate. Tror du blander meg med en annen. Her er laget jeg draftet: 1. Marshawn Lynch RB - SEA View Videos PICK 3 2. Matt Forte RB - CHI PICK 18 3. Jimmy Graham TE - NO View News View Videos PICK 23 4. Andre Johnson WR - HOU PICK 38 5. Cam Newton QB - CAR View Videos PICK 43 6. Hakeem Nicks WR - NYG View News View Videos PICK 58 7. Steve Smith WR - CAR View Videos PICK 63 8. DeAngelo Williams RB - CAR PICK 78 9. Greg Jennings WR - MIN View News PICK 83 10. Tavon Austin WR - STL PICK 98 11. Miles Austin WR - DAL View Video PICK 103 12. Michael Vick QB - PHI PICK 118 13. St. Louis Rams DEF PICK 123 14. Michael Floyd WR - ARI View News PICK 138 15. Josh Brown K - NYG View Videos PICK 143 Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Fornøyd med de 6 første rundene. Resten er ganske skit. Men kødda bare med draften din. Trodde også at Rice skulle få et monster år, sliter med han selv i en annen liga. Og skader er jo umulig å gardere seg mot (utenom Amendola og McFadden som alle vet er mer skadet enn friske). Endret 22. november 2013 av oggimann Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Missforstod hvem jeg snakket med ja.. Du har jo truffet gullrekka med draften, og har hatt en veldig bra sesong. For meg har mye gått veldig dårlig, men jeg føler jeg har gjort forholdsvis mye riktige valg i sesongen hva angår start/bench og trades/waivers, men det har ikke vært nok. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 Denne ligaen blir det jammen spennende å se hvem som går videre til playoffs. Ihvertfall hvem som får 4 plassen. Det står mellom Bergen Patriots, GoodPicks 2 og Mannerheim Knights, og blir ett enormt jevnt løp. En kjempeoutsider er mitt lag New Norwegian Saints. Ikke bare må de nevnte lagene tape resterende kamper, men jeg må også vinne med mye. Jeg holder en knapp på GoodPicks 2 som har det "letteste" programmet framover nå. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Da var playoffplassen sikret Godt jeg hvertfall gjør det bra i en av de to ligaene. Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Magisk start på runden med 0.00 poeng fra Jarrett Boykin. Genialt trekk med Rashad Jennings på benken... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 29. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Relativt lite fornøyd med 17.60 poeng og fire spillere ferdig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå