Hanululu Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Tror du skal regne med at han spiller. Er ikke veldig bekymret for det. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 P. Thomas <3 Runden gikk jo veldig bra! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Heisann! Jeg er eieren av Beitstad Runners, og kan informere om at ja, jeg er aktiv. Men føler at jo flere bytter jeg gjør, jo dårligere går det Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Hehe, måtte bare høre. Problemet denne runden var at du hadde 2 spillere som var på bye! Spillere som er på bye spiller ikke den uken (laget står over runden), og du garanterer deg selv derfor å ikke få noe som helst poeng på dem. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja.. Jeg fulgte ikke helt med på hvilke lag som ikke skulle spille. Visste bare at Vikings og Steelers sto over. Må ærlig innrømme at jeg hverken har kompetanse og følger ikke like mye med her som de fleste, men prøver å henge med best mulig De siste rundene har vært svake, men mener selv at jeg var uheldige med hvem jeg møtte til enhver tid i de første rundene! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det står jo på spilleren at de har bye-uke. Trenger jo ikke følge med mer enn å sjekke fantasy-siden din. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Hmm, starte Adam Vinatieri eller Blair Walsh på kicker spot denne runde... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Flott, eneste med over 10 poeng er Drew Brees hittil. Ligger med 38.84 poeng nå... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Denne uka er halve laget mitt på bye, men skal vel klare meg uansett.Morsom bug, ser ut til at DEF mitt skal gjøre det ok denne uka med projected points: Endret 15. oktober 2013 av Lyspaere Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 KØDDER DU MED MEG? Eneste med over 10 poeng er Dallas Cowboys Def.... 36 poeng på ett helt lag, perfekt... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Yeeey, leder min match! Nyter gleden av det, ettersom jeg er klar over at det vil være forandret etter morgendagens match! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 FAEN! Tapte med 0.52 poeng. Tidenes latterligste avgjørelse av meg å starte Colston framfor Tate. Æææææ Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Fra femteplass til niende på 4 uker med 4 tap. Har dog vært krisedårlig i det siste, valgt feil lineup hver uke... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 ...valgt feil lineup hver uke... Tell me about it. Det er min sesong i et nøtteskall. Har min dårligste fantasy-sesong noensinne! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Takk, endelig en seier, herregud hvor deilig!!! AhhhH!!! Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Surt tap denne uken. Håper å karre meg til playoffs. Regner med det er de to beste i hver divisjon som går videre? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Nei dessverre. Det er de 4 beste lagene i ligaen som går videre. Lenke til kommentar
oggimann Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Nei dessverre. Det er de 4 beste lagene i ligaen som går videre. Hvorfor er det da divisjoner? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Uvisst! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Mener det er de to beste i hver divisjon som går videre, ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå