Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football 2013 nr. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ja - nå er det vel en del av dem i Norge da (mtp SB09). Husker at jeg fortalte en kompis om mitt kjøp av billett til Seahawks - Saints en gang, og han bare: "Ja, hjemmelaget er jo ganske ukjent da, men Saints er jo kjempekjente - det blir nok bra" :p

 

Nå sliter jeg forøvrig å velge mellom Colston (saints) eller Tate (Seahawks) før neste runde. Skulle gjerne hatt på P. Thomas, men tviler på at han kan utdanke mine andre RB´er, men tror han kan hente iallefall +11 denne runden.

Lenke til kommentar

Neeeei, jeg lå 10 poeng bak GoodPicks2 før dagens kamp, med Brees igjen til å spille for meg. TRrodde GoodPicks2 hadde Miller, men så var det Sproles han hadde igjen. Da ble det for tøft for meg denne runden, med tanke på at McFadden røyk ut med skade tidlig i kampen.

 

I tillegg hadde han Hartline igjen...

 

Gratulerer!

Lenke til kommentar

Projected score hos NFL.com er ofte veldig langt fra virkeligheten. I den andre ligaen hvor return yards teller så har jeg sett at de ikke har projected return yards på en spiller som brukes som returner og omvendt på en spiller som ikke er returner.

 

Det at de hadde lavere projected score på Lamar Miller som er førstevalget til Dolphins enn de hadde på andrevalget deres sier jo en del om hvor pålitelig den tjenesten kan være.

 

Når det er sagt så er 0,60 poeng temmelig skuffende av hvilken som helst spiller som får spilletid.

Lenke til kommentar

Frykter at denne uken blir tøff uten Adrian Peterson. Spesielt siden Stevan Ridley har underprestert så til de grader. Trenger en god uke av blant annet Brandon Marshall.

 

Hadde vært fint om motstanderne mine kan chille med poengfangsten også. 420 fuckings poeng i mot. Hardt liv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...