Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football 2013 nr. 2


Anbefalte innlegg

Jeg var i utgangspunktet misfornøyd med å velge som nummer 2. Etter Adrian Peterson synes jeg det er 6-7 runningbacks som egentlig er temmelig like, men humøret endret seg fort når vi kom til andre og tredje runde og jeg kunne plukke opp både Dez Bryant og A.J. Green.

 

Jeg var også veldig fornøyd med at jeg kunne komme tilbake og få Maurice Jones-Drew som min RB2 i fjerde runde. I utgangspunktet ønsket jeg å ta RB i både første og andre runde, men disse planene endret seg når jeg kunne få to av de fire beste WR-ene.

 

En spiller jeg har stor tro på i år er Jordan Cameron så forhåpentligvis får jeg mye igjen for pengene ved å velge han i runde 14. Jeg ventet også lenge med å velge QB, og var det siste laget som valgte QB1. Jeg er imidlertid svært fornøyd med at dere lot RG3 ligge igjen til meg i runde 7.

 

Kristiansand Thunder Ducks

Starters
QB - Robert Griffin III
RB - Arian Foster
RB - Maurice Jones-Drew
WR - Dez Bryant
WR - A.J. Green
TE - Jordan Cameron
W/R - Lamar Miller

K - Randy Bullock
DEF - San Fransisco 49ers

Bench
BN - Ahmad Bradshaw
BN - Ronnie Hillman
BN - Ben Tate
BN - Chris Givens
BN - Emmanuel Sanders
BN - Cecil Shorts

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er fersk både når det gjelder am. fotball og Fantasy, men.

Synes draften gikk helt ok. Var et par spille som glapp men :)

Var morsomt da!

 

BEITSTAD RUNNERS:

 

 

QB - Aaron Rodgers
RB - DeMarco Murray
RB - Doug Martin
WR - Reggie Wayne
WR - Antonio Brown
TE - Tony Gonzales
W/R - Eric Decker
Bench:
QB - Andy Dalton
RB - Ryan Mathews
RB - Isaac Redman
WR - Steve Johnson
WR - Denarius Moore
TE - Jermichael Finley
Kicker:
Dan Bailey
Defense:
New England Patriots
Lenke til kommentar

Er selv ekstremt fornøyd med laget mitt. Fornøyd med at jeg fikk Trent Richardson til tross for at jeg draftet som nummer åtte. Har stor tro på han i Chudzinski og Norv Turner sitt offence i år. Hadde på forhånd bestemt meg å start med to running backs, så jeg plukket opp Chris Johnson i andre runde. Med David Wilson som steal i fjerde runde og Daryl Richrdson i sjuende så har jeg plutselig utrolig bredde på RB-posisjonen. Og bedre blir det når Le'Veon Bell kommer tilbake fra skade.

 

Frank Gore har nå blitt 30 år gammel, og kommer sannsynligvis ikke til å være like effektiv som i de to forrige sesongene. Dermed tror jeg at Colin Kaepernick vil få ekstremt mange muligheter til å plukke poeng i år, både ved passing og rushing. Kan bli tøft uten Michael Crabtree, men Anqun Boldin og Vernon Davis er ikke noen smågutter akkurat, så alt for bekymret er jeg ikke.

 

Valgte å drafte Larry Fitzgerald i runde 3, foran Demaryius Thomas, ettersom at Carson Palmer bør være god nok til å mate han gang etter gang. I Denver har dem Decker og Welker i tillegg til Thomas, mens Fitz er den ubestridte nummer 1 i Arizona. Om Danny Amendola holder seg skadefri kan han fort bli en top 5 fantasy receiver, men om det ikke skulle skje har jeg Pierre Garcon, James Jones og Justin Blackmon i bakhånd.

 

Vennesla Bolts

Starters

QB - Colin Kaepernick

RB - Trent Richardson

RB - Chris Johnson

WR - Larry Fitzgerald

WR - Danny Amendola

TE - Kyle Rudolph

W/R - David Wilson

K - Blair Walsh

DEF - Pittsburgh Steelers

Bench

BN - Le'Veon Bell

BN - Daryl Richardson

BN - Justin Blackmon

BN - Pierre Garcon

BN - James Jones

BN - Jared Cook

Lenke til kommentar

Klarte å fra i land en seier i første runde på tross av skuffende prestasjoner fra noen av stjernespillerne. Jeg kan nok takke A.J. Green og Jordan Cameron for at det gikk veien.

 

Det er imidlertid skuffende å se at i en liga hvor noen ikke fikk plass fordi det var fullt at to eiere enda ikke har logget inn og gjort noen endringer. Er det mulig å bytte disse ut mot noen andre dersom dette fortsetter? Det gjelder eierne av Team Discount Double Check og Beitstad Runners.

Lenke til kommentar

Jeg synes man kan forvente at alle deltakerne logger seg inn og setter opp laget sitt hver uke, også uke 1. Nå viser det jo at alle faktisk gjorde det, så da er jo alt bare velstand :)

 

Jeg kikket for ordens skyld her, og det var der begge disse lagene stod oppført uten noen form for registrert Last activity. Det var dette som gjorde at jeg reagerte siden to potensielle spillere ble avvist rett før draften. Det hadde da vært veldig dumt å kaste bort plassene disse kunne fått på to spillere som ikke brydde seg med å logge inn. Nå viste det seg imidlertid at de faktisk var aktive og bare ikke hadde noe behov for å utføre noen activity, så dette er jo en ikke-sak.

 

Tilbake til fantasysnakk! :)

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På slutten av en svar runde står jeg igjen med McFadden og litt over -3 poeng for Kristiansand Thunder Ducks, med sin gjenværende Moreno.

 

Dagens kamp mellom Raiders og Broncos blir totalt avgjørende for utkommet av vår kamp. Gleder meg:D

Redigert: Må legge til at jeg fader meg ikke fikk med meg the last minute call på at Rice ikke skulle spille.... Blæ

Endret av Lyspaere
Lenke til kommentar

ÅÅÅÅHÅHÅ! For hvilken avslutning ble ikke dette på runden. McFadden med TD 01:22 i 4th Quarter, noe som resulterte at jeg gikk forbi Kristiansand Thunder Ducks. Noen tvilte veldig på min pick av McFadden, forståelig på sett og vis mtp Raiders i år, men han har jaggu vært en solid støtte til laget - selv om vi bare er i begynnelsen av sesongen enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...