jenskristian Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg var i utgangspunktet misfornøyd med å velge som nummer 2. Etter Adrian Peterson synes jeg det er 6-7 runningbacks som egentlig er temmelig like, men humøret endret seg fort når vi kom til andre og tredje runde og jeg kunne plukke opp både Dez Bryant og A.J. Green. Jeg var også veldig fornøyd med at jeg kunne komme tilbake og få Maurice Jones-Drew som min RB2 i fjerde runde. I utgangspunktet ønsket jeg å ta RB i både første og andre runde, men disse planene endret seg når jeg kunne få to av de fire beste WR-ene. En spiller jeg har stor tro på i år er Jordan Cameron så forhåpentligvis får jeg mye igjen for pengene ved å velge han i runde 14. Jeg ventet også lenge med å velge QB, og var det siste laget som valgte QB1. Jeg er imidlertid svært fornøyd med at dere lot RG3 ligge igjen til meg i runde 7. Kristiansand Thunder Ducks StartersQB - Robert Griffin IIIRB - Arian FosterRB - Maurice Jones-DrewWR - Dez BryantWR - A.J. GreenTE - Jordan CameronW/R - Lamar Miller K - Randy BullockDEF - San Fransisco 49ers BenchBN - Ahmad BradshawBN - Ronnie HillmanBN - Ben TateBN - Chris GivensBN - Emmanuel SandersBN - Cecil Shorts Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg er fersk både når det gjelder am. fotball og Fantasy, men. Synes draften gikk helt ok. Var et par spille som glapp men Var morsomt da! BEITSTAD RUNNERS: QB - Aaron Rodgers RB - DeMarco Murray RB - Doug Martin WR - Reggie Wayne WR - Antonio Brown TE - Tony Gonzales W/R - Eric Decker Bench: QB - Andy Dalton RB - Ryan Mathews RB - Isaac Redman WR - Steve Johnson WR - Denarius Moore TE - Jermichael Finley Kicker:Dan Bailey Defense: New England Patriots Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er selv ekstremt fornøyd med laget mitt. Fornøyd med at jeg fikk Trent Richardson til tross for at jeg draftet som nummer åtte. Har stor tro på han i Chudzinski og Norv Turner sitt offence i år. Hadde på forhånd bestemt meg å start med to running backs, så jeg plukket opp Chris Johnson i andre runde. Med David Wilson som steal i fjerde runde og Daryl Richrdson i sjuende så har jeg plutselig utrolig bredde på RB-posisjonen. Og bedre blir det når Le'Veon Bell kommer tilbake fra skade. Frank Gore har nå blitt 30 år gammel, og kommer sannsynligvis ikke til å være like effektiv som i de to forrige sesongene. Dermed tror jeg at Colin Kaepernick vil få ekstremt mange muligheter til å plukke poeng i år, både ved passing og rushing. Kan bli tøft uten Michael Crabtree, men Anqun Boldin og Vernon Davis er ikke noen smågutter akkurat, så alt for bekymret er jeg ikke. Valgte å drafte Larry Fitzgerald i runde 3, foran Demaryius Thomas, ettersom at Carson Palmer bør være god nok til å mate han gang etter gang. I Denver har dem Decker og Welker i tillegg til Thomas, mens Fitz er den ubestridte nummer 1 i Arizona. Om Danny Amendola holder seg skadefri kan han fort bli en top 5 fantasy receiver, men om det ikke skulle skje har jeg Pierre Garcon, James Jones og Justin Blackmon i bakhånd. Vennesla Bolts Starters QB - Colin Kaepernick RB - Trent Richardson RB - Chris Johnson WR - Larry Fitzgerald WR - Danny Amendola TE - Kyle Rudolph W/R - David Wilson K - Blair Walsh DEF - Pittsburgh Steelers Bench BN - Le'Veon Bell BN - Daryl Richardson BN - Justin Blackmon BN - Pierre Garcon BN - James Jones BN - Jared Cook Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 CJ Spiller åpner med et 3 yard rush og fumble. Flottings! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sir Reginald Alfred Bush II is in the end zone! #MINvsDET Hah Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 HÆÆÆÆ... Reggie sin TD ble ruled down. Rett etterpå JSAjajakaksw Bell med sin andre TD. FY FAEN I HELVETE.. Andre TDen jeg har mistet i dag! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Men tar imot en Stafford til Bush passing TD 77 yards Lenke til kommentar
Hanululu Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Peterson, Luck og Vereen redder meg i dag. Forferdelig call å benytte Kenbrell Thompkins over Vincent Jackson. I etterpåklokskapens navn burde Ridley vært benket for Welker også. Takk og lov for All Day! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Klarte å fra i land en seier i første runde på tross av skuffende prestasjoner fra noen av stjernespillerne. Jeg kan nok takke A.J. Green og Jordan Cameron for at det gikk veien. Det er imidlertid skuffende å se at i en liga hvor noen ikke fikk plass fordi det var fullt at to eiere enda ikke har logget inn og gjort noen endringer. Er det mulig å bytte disse ut mot noen andre dersom dette fortsetter? Det gjelder eierne av Team Discount Double Check og Beitstad Runners. Lenke til kommentar
knutdagfinn Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Som eier av Team Discount Double Check kan jeg berolige deg jenskristian om at jeg tar årets sesong svært seriøst, og er inne på fantasy-siden daglig. At jeg ikke har endret på laget siden draften skyldes utelukkende fordelaktige matchups for mine presumptive startere samt en skadeutsatt benk. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Klar over at jeg ikke har vært inne å endret. Men jeg har vært logget inn etter helgas runde, ja. Men har hatt en travel uke på skole og fotball, så har ikke satt meg inn i neste runde og evt. bytter.. 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Så bra dere begge er aktive, ingenting er bedre enn det. Kanskje jeg var litt rask på avtrekkeren tidligere. Ser frem til å knuse dere begge ;-) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det er ihvertfall i drøyeste laget å klage på ’inaktive’ etter gameweek 1. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Jeg synes man kan forvente at alle deltakerne logger seg inn og setter opp laget sitt hver uke, også uke 1. Nå viser det jo at alle faktisk gjorde det, så da er jo alt bare velstand Jeg kikket for ordens skyld her, og det var der begge disse lagene stod oppført uten noen form for registrert Last activity. Det var dette som gjorde at jeg reagerte siden to potensielle spillere ble avvist rett før draften. Det hadde da vært veldig dumt å kaste bort plassene disse kunne fått på to spillere som ikke brydde seg med å logge inn. Nå viste det seg imidlertid at de faktisk var aktive og bare ikke hadde noe behov for å utføre noen activity, så dette er jo en ikke-sak. Tilbake til fantasysnakk! Endret 11. september 2013 av jenskristian Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Enig i at spillerne skal være aktive. Men det står bare siste aktivitet, ikke om de har vært online, såvidt jeg har skjønt. Om de ikke hadde noe å endre på, så vil det heller ikke vært noe aktivitet hos brukeren. Endret 11. september 2013 av MartinF Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det har du helt rett i og det var det som var kilden til missforståelsen. Når jeg så på informasjonen på NFL.com så virket det ikke som spillerne var aktive da de ikke hadde noen dato på last activity og heller ingen avatar. Det at de hadde vært innlogget ble ikke loggført noe sted som jeg kunne se. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 Tror vi generelt har en ganske aktiv liga, og en liga med mye kompetanse. Synes man skal være forsiktig med å rope ut slike påstander jenskristian, spesielt uten nødvendig forhåndssjekk. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Spørsmålet mitt tidligere var ment som en skjekk på om disse personene var aktive. Jeg ba aldri om å kaste dem ut med en gang, men sjekket muligheten for dette dersom det at de ikke gjorde noen endringer fortsatte fremover. Men nå synes jeg vi kan legge denne saken død, og heller gå tilbake til fantasysnakk Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 (endret) På slutten av en svar runde står jeg igjen med McFadden og litt over -3 poeng for Kristiansand Thunder Ducks, med sin gjenværende Moreno. Dagens kamp mellom Raiders og Broncos blir totalt avgjørende for utkommet av vår kamp. Gleder meg:D Redigert: Må legge til at jeg fader meg ikke fikk med meg the last minute call på at Rice ikke skulle spille.... Blæ Endret 23. september 2013 av Lyspaere Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 ÅÅÅÅHÅHÅ! For hvilken avslutning ble ikke dette på runden. McFadden med TD 01:22 i 4th Quarter, noe som resulterte at jeg gikk forbi Kristiansand Thunder Ducks. Noen tvilte veldig på min pick av McFadden, forståelig på sett og vis mtp Raiders i år, men han har jaggu vært en solid støtte til laget - selv om vi bare er i begynnelsen av sesongen enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå