jenskristian Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Jaja, Kan vel bare takke meg sjæl for at jeg misset muligheten igjen.. Finn en person til, så kan nok ligaen økes med to plasser til. Endret 30. august 2013 av jenskristian Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Vel jeg kan garantere et ekstra lag om det åpnes for 2 til. Kjører allerede Perfect Challenge og Weekly Pick'em med et par venner på nfl.com. Endret 30. august 2013 av Jaybug Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Ligaen er nå full med 10 spente og klare lag. MartinF har foreslått å ta draften klokken 21:00 framfor 20:00 førstkommende søndag. Er det noen innvendinger på dette så må de komme her fortest mulig. Jeg endrer iallefall tiden til 21:00. Noe senere enn det kommer det ikke til å bli. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg har da ikke foreslått å ta draften klokken 21? Jeg syns 20.00 allerede er i seneste laget, fordi draften tar et par timer. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Oi, beklager så meget MartinF! Jeg så abre på veggen på ligaen, der er det Mannheim Knights som foreslo det (han heter forresten Martin) siden han er på reisefot fram til da. Er det helt uaktuelt for folk å ta det 21:00? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Personlig er jeg fornøyd med at det ble flyttet til 21:00, ettersom det hadde blitt litt stress for min del klokka 8! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Begge deler er helt greit for meg. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Husk draft klokken 21:00 norsk tid! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ligaen er fyllt opp nå, eller? Lenke til kommentar
Simon Adebisi Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Jeg stiller lett et lag hvis det er noen andre som ikke fikk bli med? Har vært med i diskusjonligaen de tre siste årene, men glemte å regge meg til årets. Håper derfor det kan være mulig å få en plass her. Ellers benytter jeg anledningen til å høre om det er noen som er keen på å bli med i en PPR liga jeg har satt opp. Vi var 8, men nå bare 6. Blir fort bare 4 da noen noobs whiner på PPR. Som i min mening er mye bedre. Alle som er med følger seriøst med hele sesongen. Har puttet inn et par andre settings jeg synes er spennende. Bl.a: Passing Completions:0.5 points Incomplete Passes:-0.5 points Endret 1. september 2013 av Simon Adebisi Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg har gjerne med to spillere til, men det begynner å bli dårlig med tid. Dere får prøve å få kontakt med Lyspaere før draften. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Litt i drøyeste laget å adde to lag til, timer før draften? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Beklager, men det åpnes ikke flere plasser i denne ligaen i år. Lenke til kommentar
Simon Adebisi Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hva er problemet hvis jeg og Jaybug joiner? Dere har vel ikke lagt en så avansert draft plan at den er finutregnet til 10. Men du er the commish. Så selvsagt opp til deg. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Hva er problemet hvis jeg og Jaybug joiner? Dere har vel ikke lagt en så avansert draft plan at den er finutregnet til 10. Men du er the commish. Så selvsagt opp til deg. Problemet er at det er ish 3 timer til draft, og JayBug er offline. Lenke til kommentar
knutdagfinn Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Undertegnede sitter på flyplassen i Berlin, og må legge sin lit til at auto pick kan legge et godt suksessgrunnlag for Team Discount Double Check denne sesongen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Er folk fornøyde med draften? Jeg fikk: Drew BreesQB - NO Darren McFaddenRB - OAK Ray RiceRB - BAL Julio JonesWR - ATL Marques ColstonWR - NO Jason WittenTE - DAL Chris IvoryRB - NYJ Eli ManningQB - NYG Bryce BrownRB - PHI Mark IngramRB - NO Pierre ThomasRB - NO Golden TateWR - SEA Mike WilliamsWR - TB Justin TuckerK - BAL Houston Texans Endret 2. september 2013 av Lyspaere Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Du er tøff som drafter Darren McFadden... Sånn passe fornøyd. Var et par som glapp, men greit fornøyd, selv om jeg ikke fikk Dwayne Bowe, som var litt av målet med laget mitt Here Comes Honey Bowe Bowe Starters QB - Matthew Stafford RB - C.J. Spiller RB - Reggie Bush WR - Jordy Nelson WR - Victor Cruz TE - Rob Gronkowski W/R - Lance Moore K - Matt Prater DEF - Chicago Bears Bench BN - Josh Freeman BN - Isaiah Pead BN - Monte Ball BN - Rashard Mendenhall BN - Brandon Pettigrew BN - Kendall Wright Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Ja, er vel sånn passe misfornøyd egentlig. Var en ekstremt svak RB linje på meg idag... Lenke til kommentar
Hanululu Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Nokså bitter da Matt Forte og Dez Bryant forsvant rett før mine to picks i andre og tredje runde, men sånn er draften. Ellers er jeg greit fornøyd. Bergen PatriotsStartersQB - Andrew LuckRB - Adrian PetersonRB - Stevan RidleyWR - Brandon MarshallWR - Vincent JacksonTE - Vernon DavisW/R - Wes WelkerK - Matt BryantDEF - Arizona CardinalsBenchBN - Giovani BernardBN - Shane VereenBN - Kenny BrittBN - Kenbrell ThompkinsBN - Mike WallaceBN - Zach Sudfeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå