Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football 2013 nr. 2


Anbefalte innlegg

Velkommen til Diskusjon.no´s andre liga i NFL Fantasy Football.

 

diskusjon_nfl2013.png

 

Ønsker du å være med på årets sesong så er du nødt til å si ifra her i tråden, med lagnavnet ditt samtidig som du registrerer deg i ligaen på NFL.com.

Divisjon 1:

  • Stavanger Snakes
  • Vennesla Bolts
  • Team Discount Double Check
  • Beitstad Runners
  • Mannheim Knights

Divisjon 2:

  • New Norwegian Saints
  • GoodPicks2
  • Here Comes Honey Bowe Bowe
  • Bergen Patriots
  • Kristiansand Thunder Ducks

NFL-sesongen 2013 nærmer seg med stormskritt og vi samler igjen NFL-interesserte brukere til å bli med på fantasy football. NFL.com har publisert sin 2013-utgave av deres NFL Fantasy-spill og det er der vi kommer til å spille. Jeg er satt til å være League Commissioner, siden jeg tok intinativet til å starte denne ligaen, men grunnet manglende kompetanse og tid tildeler jeg gjerne rollen videre til andre - som for eksempel MartinF.

Ligaoppsettet er satt etter vanlig standard oppsett fra NFL sine sider. Det vil bli en live Draft, som midlertidig er satt til 1. SEPTEMBER KLOKKEN 20:00, men dette kan endres etterhvert.

  • Ti lag totalt i ligaen
  • To divisjoner
  • Fire lag i hver divisjon
  • Krav til minimum tre innlogginger i uken (sålenge du har muligheten til det. Du har uansett krav på minst èn innlogging i uken for å være en aktiv bruker i spillet)
  • Ligaen begynner i week 1

Påmelding:

Gå til http://fantasy.nfl.com/registration/privateleaguejoin?leagueId=1914320, fyll inn League ID som er 1914320 og passord som er Diskusjon. Lag deg en bruker (evt. logg inn med samme som i fjor). Når du har registrert deg/logget inn, er det bare å lage fylle inn lagnavnet ditt og klikke på "Join League".

Endret av Lyspaere
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme poengsystem som i den andre ligaen, eller brukes det vanlige? Årets system er jo helt idiotisk i den andre ligaen, så blir gjerne med her også om det brukes et mer normalt system.

Unnskyld meg, men innstillingene ble endret 29. mai, og det var ingen innvendinger på scoringen før under draften. Jeg har sett igjennom de igjen, og det eneste som er feil, er 1 poeng per 10 return yards. Det burde vært 1 per 20 yards.

 

QBs er gjort bittelitt svakere, resten er som det har vært tidligere år.

 

EDIT: Og apropos vanlig scoring, så har ikke vi brukt det de første to sesongene i ligaen, just sayin’. :)

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Naiv som jeg var antok jeg at jeg automatisk var satt opp til å revansjere mine episke feilvalg i andre halvdel av fjorårets sesongen, men der tok jeg feil. Annet kan man ikke forvente når man er blant forumets minst aktive deltakere. Det var derfor særdeles hyggelig å få beskjed av regjerende mester (og argeste konkurrent) om at det var satt opp en ekstra liga for året. Kudos sendes i retning av initiativtaker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...