CardinalGuzman Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Fargerik og flott! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nydelig bilde/portrett av gammel dame:) Litt mye over dama som er unødvenig og trekker oppmerksomhet men flott kontakt, blikk og farger! mvh Tove Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Nydelig bilde/portrett av gammel dame:) Litt mye over dama som er unødvenig og trekker oppmerksomhet men flott kontakt, blikk og farger! mvh Tove Hjertelig takk Tove. Det har du helt rett i. Jeg skal lage en ny versjon til bloggen. 1 Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Flott bilde (bortsett fra det Ovidia2 nevner) av en flott Dame! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nydelig bilde/portrett av gammel dame:) Litt mye over dama som er unødvenig og trekker oppmerksomhet men flott kontakt, blikk og farger! mvh Tove Hjertelig takk Tove.Det har du helt rett i. Jeg skal lage en ny versjon til bloggen. Takk for det var bare et synspunkt jeg tenkte på.. mvh Tove Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Flott bilde (bortsett fra det Ovidia2 nevner) av en flott Dame! Takk Spernes. Takk for det var bare et synspunkt jeg tenkte på.. mvh Tove Lastet opp en ny versjon nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg