Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Roomie med grusom tåfislukt

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Bor med en kompis som står på jobb hele dagen og derfor følgelig blir svett på beina. Så når han kommer hjem om dagene lukter han ganske ille. Han er svett og klam og som oftest dusjer han ikke før neste morgen før han skal på jobb igjen. Spesielt tåfislukta er ille. Når vi sitter i hver vår sofa føler jeg hele stua lukter og jeg er redd det setter seg i klærne mine når jeg går ut blandt folk igjen etterpå.

Hvorfor jeg ikke sier noe? Fordi denne fyren lett blir såret og veldig lei seg.
Jeg har prøvd å dra det som en spøk "Oi dæven nå må du skifte sokker *navn* ho ho ho!" men det er dårlig med respons.

Jeg er helt sikker på at flere har vært i samme situasjon. Er det en fin måte jeg kan si dette på?
Han trenger jo ikke løpe i dusjen. Jeg tror mye bedrer seg bare han skifter sokker etter jobb rett og slett.

Anonymous poster hash: 43445...ef8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bor med en kompis som står på jobb hele dagen og derfor følgelig blir svett på beina. Så når han kommer hjem om dagene lukter han ganske ille. Han er svett og klam og som oftest dusjer han ikke før neste morgen før han skal på jobb igjen. Spesielt tåfislukta er ille. Når vi sitter i hver vår sofa føler jeg hele stua lukter og jeg er redd det setter seg i klærne mine når jeg går ut blandt folk igjen etterpå.

Hvorfor jeg ikke sier noe? Fordi denne fyren lett blir såret og veldig lei seg.

Jeg har prøvd å dra det som en spøk "Oi dæven nå må du skifte sokker *navn* ho ho ho!" men det er dårlig med respons.

Jeg er helt sikker på at flere har vært i samme situasjon. Er det en fin måte jeg kan si dette på?

Han trenger jo ikke løpe i dusjen. Jeg tror mye bedrer seg bare han skifter sokker etter jobb rett og slett.

Anonymous poster hash: 43445...ef8

Bit i det sure eplet og si det rett ut. det er som oftest det beste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...