MorganGaming Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Da skal jeg ENDELIG få byttet ut de gamle 8600gt'ene som jeg fant i en gammel pc for noen år siden. det skal bli både ekstremt deilig, og rart på samme tid og endelig få kunne spille storspill som farcry 3, battlefield 3 og skyrim på pc. takk for din oppmerksomhet Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Det blir da litt av en overgang Kos deg!Bare pass på at resten står i stil, nå da. Hoveddkort, strømforsyner ++ Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 26. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Det blir da litt av en overgang Kos deg! Bare pass på at resten står i stil, nå da. Hoveddkort, strømforsyner ++ Resten av maskina: Mobo: Sabertooth P67. Ram: 2x4gb vengeance ram. (16gb totalt) Cpu: i7 2600K med Corsair H100. Psu: Corsair TX650 varmeste jeg har hatt cpu'en så langt er 57 grader med 90% load når jeg spilte Crysis 1 med 8600gt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå