Gå til innhold

Hurtigtest; Acer V5-573G, Haswell CPU, Nvidia GT750M, FullHD IPS Skjerm

OC-Freak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte samme maskin fra CDON, og kan bekrefte "viftestøyen" her også. Produksjons dato er 20/6. Jeg har en snikende mistanke om at støyen ikke er støy, men acer sin egen lydsignatur? Jeg pensjonerte nettopp min daglige acer aspire 5520G som var ny rundt nov/des 2006. Den hadde samme "surringen" i tillegg til vanlig viftesus. For min del er den nye maskinen ikke plagsom, men det har av at jeg er vandt til den forrige med langt værre og høyere Db. Hadde selvfølgelig vært digg å ikke høre noe spesielt i det heletatt, men så holder den seg musestille ved vanlig websurfing og i idle tilstand. Jeg kan også bekrefte at tastaturet og muspaden ikke er av høyeste kvalitet. Skal nevnes at jeg har innstallert 120Gb Samsung 840 pro basic. Lynkjapp maskin til det meste

Lenke til kommentar

Dette sto i en test eg leste(fra noteboocheck ) : System Noise

Despite the compact case, the two fans of the Acer Aspire V5-573 are surprisingly quiet. We measured a maximum of 33.3 dB(A) during idle, which is similar to a quiet murmur. Only the mechanical hard drive produces audible noise when it is active. However, we can clearly hear the restraints of the compact case under load, where the fans have to work harder. We measure values up to 43.6 dB(A) for the Aspire V5-573, which is comparable with a gaming notebook.

Så blir litt forvirret :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...