skrujern123 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hei, fikk min nye harddisk i posten idag etter å ha brukt bare SSD i et par måneder, også har jeg lyst til å flytte over ALT, (utenom windows) fra SSD'n over til HDD'n også sette HDD'n som standard (:C) Drive, har ikke peiling hvordan.. prøvde å manuelt bare å overføre hele driten over på harddisken men det kom opp en rekke error om filer som var åpne i System og mye rart, hadde vært kjekt om noen kunne tatt seg tid til å komme med noe hjelp Lenke til kommentar
War Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Skal du ikke ha med OS ? Isåfall kunne du klonet den. Flytte over programmer osv funker dårlig med klipp og lim, det er registerfiler og andre oppsett. Legg de heller inn på nytt. Lenke til kommentar
skrujern123 Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 har bare lyst å ha OS på SSDn og noen spill, ellers skal alt være på HDDn, også skal HDDn være hoved disken,(C:) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hvorfor skal du ha Windows på D:\? Det fører bare til problemer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Tror ikke du vet helt hva du vil? Det du beskriver gir lite mening å gjøre. Du bør ikke flytte noe (annet enn Mine Dokumenter). Og SSD må fortsatt være C: Man må selv aktivt bruke en lagringsdisk. Man må selv velge at ting skal lagres der, og at spill etc installeres der. Det ligger en del tråder om slikt i Windows kategorien. Eks: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1492823 1 Lenke til kommentar
skrujern123 Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 har lyst til at harddisken skal være Hoveddisken, slik at når jeg installerer programmer vil de automatisk velge den ovenfor SSD'n, slik at jeg ikke trenger å manuelt gjøre det for hver installasjon jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det vil du uansett måtte gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå