Sam Crow Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nå har tiden kommet for å ersatte min litt over 3 år gamle MacBook Pro. Har lite lyst til å bruke mye mer enn 5k og her er kravene jeg har til PCen: Skjerm med Full HD SSD Touchskjerm Har sett litt på Surface Pro og lurer på om det er et godt kjøp. Ved kjøp ville 128 GB kostet meg ca 5,5k, så det er innenfor budsjettet. Noen andre tips til bærbare som tilfredsstiller kravene mine? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Med det budsjettet ville jeg heller gått for en Surface pro enn en laptop. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Har du noen erfaringer med PCen? Fungerer den bra til dagligdags bruk? Evt kjenner noen som har den? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Surface pro mener du? det er et nettbrett, ikke en laptop jeg har et par stykker på jobben som har den og vurderte den da jeg kjøpte meg nytt nettbrett for et par uker siden. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Nja, kan jo bruke vanlige Windowsprogrammer på den og det er det viktigste imo. Er de på jobben din fornøyd? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det er de. eneste grunnen til at jeg ikke kjøpte den selv er på grunn av snap-on tastaturet. synes det da ble litt for klumpete til mitt bruk.. og dessuten har jeg jo BT-tastatur som kan kobles på ved behov. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hva med ASUS U38N? Full-HD touchskjerm, og koster rundt 5K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå