AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Siden lånekassa har enormt lange køer sånn at man ikke en gang får stå i kø for å prate med noen, spør jeg like så godt her inne. Jeg fikk barn i våres, er ca. midt i utdanningen min. Er det noen som vet om man kan søke vanlig studielån i tillegg til foreldrestipendet? Eller må man klare seg med bare det? Og vil det i så fall telles med om man ikke består eksamen? (Har tenkt til å gjøre mitt beste, selv om jeg egentlig er i permisjon frem til våren, kjekt å ha noe å holde hodet i gang med) Takk for alle erfaringer Anonymous poster hash: bef65...b80 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Mener du permisjon-stipendet eller forsørgerstipendet? Mener du det første kan jeg ikke hjelpe deg, men forsørgerstipendet som (fritt etter hukommelsen) er på ca 1700,- i måneden kommer i tillegg til studielånet og er stipend uavhengig om du står eller ei, så vidt meg bekjent. Det er rent stipend, ikke omgjøringslån. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå