Gå til innhold

PC uten masse bloatware?

Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Er i markedet etter en ny laptop. Skal ikke bruke mye penger, bare rundt 3.500-4-500 kr. Så jeg vet at jeg ikke kan forvente verdens beste ytelse. Noe jeg derimot ønsker meg er en PC som ikke har så mye dritt forhåndsinstallert.

Er det noen produsenter som er flinkere enn andre til å unngå masse ekstra skrot?

Vil nødig sitte første kvelden og slette masse unødvendig tøys som produsenetene skal legge inn. Vil ha en relativt ren Windows.

Noen gode tips der ute?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

THE ULTIMATE TROUBLESHOOTER

http://www.answersthatwork.com/TUT_pages/TUT_information.htm#TUT_video

koster peng, men prøv ut demo (SJEKK video)

har fin oversikt på program som kjører og anbefalinger

The most complete, most effective,
PC Tuning program
& Task Manager Replacement
ever written.

TuneUp Utilities 2013 er litt nyare http://download.cnet.com/3011-2018_4-10206416.html?ctype=u;c&cval=1890;9780&ls=afterdownload&part=s-afdl&tag=aftdl

eller Google task tweaker

Endret av mago
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Tar deg 10 minutter å fjerne de programmene så skjønner ikke helt problemet ditt :p

Det er ikke et problem, men det er så unødvendig. Hadde en gang en Toshiba som hadde et helt eget program for å koble til WiFi, men dette lot meg ikke velge WiFi selv. Bare det som var sterkest. Det var naboens. Det var ikke bare bare å fjerne driten heller.

Takk til dere andre for mer konstruktive svar.

Lenke til kommentar

Det er ikke et problem, men det er så unødvendig. Hadde en gang en Toshiba som hadde et helt eget program for å koble til WiFi, men dette lot meg ikke velge WiFi selv. Bare det som var sterkest. Det var naboens. Det var ikke bare bare å fjerne driten heller.

Takk til dere andre for mer konstruktive svar.

Dessverre er eneste mulighet å reinstallere Windows. Asus har litt bloatware, men 80% er faktisk ganske nyttig!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...