Tømmerås Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg har lagt inn noen filer fra mac til qnap nas, men sonos controller finner ikke de filene, alle filer lagt inn fra windows finner den, men ikke de fra mac??? Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Musikkfilene er covertert fra wav til mp3 med "music converter" og har prøvd med "total video coverter" og. Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Ser nå at musikk kjøpt på Wimp fra mac heller ikke kan spilles av med Sonos. Det må jo være noe filformat tull på qnap nas, men den skal støtte både windows og mac. Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Og Windows finner filene på Qnap...........men ikke Sonos Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Har du lest i dokumentasjonen på Sonos'en din hvilke formater den liker? Også bør du slutte å spamme tråden på denne måten. Du kan redigere i det første innlegget når ingen andre har postet Endret 27. august 2013 av Dragavon Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Sonos spiller bl.a mp3 og flac..... Har 2600 filer i mp3 320kb/s lagt inn fra forskjellige windowsmaskiner, men controlleren finner ikke musikk lagt inn fra Mac Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Har funnet feilen og det er en veldig flau årsak. Jeg har tidligere gitt Nas nytt navn uten å forandre innstillingene i Sonos viser det seg Så det hadde ikke noe med Mac å gjøre, men at jeg har lagt inn 2600 filer med Windows og trodde dermed at det virket under Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå