Br0dskive Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg har lenge hatt en router av merket Jensen, modell: Air:link 1000G.Nå i det siste har den begynt å kutte tilkoblingen min i ny og ned, for å så slippe meg til igjen etter et par sekunder. Dette er utrolig irriterende. Jeg er veldig sikker på at problemet ligger i routeren/modemet og ikke i PCen, i og med at jeg har samme problem med telefon og nettbrett.Jeg har forsøkt å innstalere nyeste firmware og reset. Utover det har jeg ingen gode ideer om hva det kan være. Noen her som kan tenke seg noen vanlige løsninger for denne typen problem? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg har lenge hatt en router av merket Jensen, modell: Air:link 1000G There's your problem! Kast den og kjøp en skikkelig en.. Asus sine er knall bra! RT-N56U RT-N65U RT-N66U RT-AC56U RT-AC66U 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Slegge 2 Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Kan nevne at problemet løste seg rett og slett ved å bytte kanal. Slegge var ikke nødvendig! 2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Bytter du kanal, så kan du få sterkere signal (positiv refleks) eller mindre støy fra naboer. Men du nevnte jo ikke at du brukte trådløs, før nå Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Bytter du kanal, så kan du få sterkere signal (positiv refleks) eller mindre støy fra naboer. Men du nevnte jo ikke at du brukte trådløs, før nå Vei, bruker du ofte kabel til å koble telefonen din til net:) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ser den Men jeg koblet det ikke automatisk automatisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå