henrikrox Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hei Etter de fjernet sosial spilling på konsoller (av en elller annen grunn) og den orginale psn id tråden er borte, lurte jeg på om vi skulle ha opprettet en ny, skulle gjerne fått litt mer norske folk på lista mi, i på vente av ps4 og ikke minst alle herlige coop spill som kommer til ps3 i løpet av høsten Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Spiller mest for å ha det gøy, ikke for å bli verdensmester. Men har da spilt i snart 10 år Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hvorfor ikke? Du skal få lov til å legge meg til, hvis du vil. PSN id: RiderOfReason Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Psn Id: Leffi333HalfEvil spiller det meste av spill Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 PSN ID: The_Pugnax Stor variasjon i hva slags spill jeg spiller Men er det et spill jeg har så tar jeg gjerne en coop runde eller generell mp runde Lenke til kommentar
jihn Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 PSN: jihn84 Spiller i dag stort sett rayman, anskaffer muligens gta(vil jo helst hatt på next gen da). Ellers venter jeg på ps4, watch dogs/ac4 og får se hva annet. Spiller det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå