jente321123 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg har tenkt til å kjøpe en stasjonær pc. Hovedsaklig til gaming, men når det gjelder kjøp av datamaskin har jeg ikke peiling i det hele tatt og jeg har ikke råd til bomkjøp.. Pris: max 12000 kr Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Skal du bygge selv og trenger du mus, tastatur, osv? Lenke til kommentar
jente321123 Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Skal du bygge selv og trenger du mus, tastatur, osv? Mus og tastatur kjøper jeg ved siden av, så det kommer ikke med i prisen.. Og jeg kan ikke bygge selv, jeg er 15 edit: skrivefeil Endret 26. august 2013 av jente321123 Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Jeg vet om flere som har bygget pc på din alder å de har klart det helt fint, jeg er 16 å tenker selv å bygge egen pc Pluss at det finnes utallige videoer på nettet som viser hvordan, det er gøy å bygge selv , man sparer penger og i tillegg så får man velge akkurat hvordan deler pcen skal bestå av Du får tenke over det. CDON har noen flotte ferdig bygde spill pcer hvis du absolutt har tenkt å kjøpe ferdig bygd http://cdon.no/elektronikk/gaming_pc_-_thor/ Endret 26. august 2013 av DustyDuck Lenke til kommentar
jente321123 Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Jeg vet om flere som har bygget pc på din alder å de har klart det helt fint, jeg er 16 å tenker selv å bygge egen pc Pluss at det finnes utallige videoer på nettet som viser hvordan, det er gøy å bygge selv , man sparer penger og i tillegg så får man velge akkurat hvordan deler pcen skal bestå av Du får tenke over det. CDON har noen flotte ferdig bygde spill pcer hvis du absolutt har tenkt å kjøpe ferdig bygd http://cdon.no/elektronikk/gaming_pc_-_thor/ Takk, perfekt!! Vet du om det går an å få fjerna windows 8? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg vet om flere som har bygget pc på din alder å de har klart det helt fint, jeg er 16 å tenker selv å bygge egen pc Pluss at det finnes utallige videoer på nettet som viser hvordan, det er gøy å bygge selv , man sparer penger og i tillegg så får man velge akkurat hvordan deler pcen skal bestå av Du får tenke over det. CDON har noen flotte ferdig bygde spill pcer hvis du absolutt har tenkt å kjøpe ferdig bygd http://cdon.no/elektronikk/gaming_pc_-_thor/ 9000kr for en ferdigbygd med GTX 660? Svindyrt spør du meg. Jeg bygde min for rundt 7000 med samme prossesor og GTX 660TI Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Ja, men er ikke helt sikker på hvordan Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Finnes så mange tråder her allerede om PC i samme prisklasse, så jeg anbefaler TS å se litt på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå