Terje Solfugl Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Vision of The seas Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har du vært på cruise ;-) Båter er et motiv som fenger synes også jeg. Riktig eksponert og detaljert bilde. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Har du vært på cruise ;-) Båter er et motiv som fenger synes også jeg. Riktig eksponert og detaljert bilde. Mvh Melvin Nei, aldri vært på cruise Melvin, mitt store ønske . Takk for kommentar..Mvh Terje . Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hei, Terje ! Perfekt eksponering og skarphet i kombinasjon med rike, rene farger gjør at den hvite kjempen, - plassert midt i bildet, står i sterk kontrast mot en blå bakgrunn av himmel og hav. Bildet har, - som vanlig når det gjelder dine bidrag, Terje, et kjennetegn, - tiltrekningskraft ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det rare er at disse båtene ikke lager bølger i det hele tatt.. Bølger er veldig lite drivstoffeffektivt (=dyrt), så de har en del smarte designgrep for å hindre dette. Feks. bulb-skrog og andehale. Til vanlig merker man ikke sjøgang i det hele tatt ombord, det er ganske interessant. Hilsen Kjersti, som alltid speider etter store båter på vei inn til kontoret. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Dette er jo flotte båter. Sikkert mye luskus inni også. Selv har jeg hatt gleden av å ta bilder av Cruceskip som seile i gjennom fjorden her hvor jeg bor. De seiler igjenom her på veg til Island, og en del av dem stopper noen timer i Thorshavn. Bildet ditt har et litt annet perspektiv en man vanligvis ser da det er tatt fra båt, likte det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg