Pettersenper Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hei, når jeg skal legge meg skrur jeg først PC i hvilemodus, så skrur jeg av skrivebordslampen. Problemet er at når jeg skrur av skrivebordslampen skrur pcn seg på igjen. Høæe? Det jeg bruker å gjøre når det skjer er å bare holde inne avknappen på pcn til den skrur seg av, men når jeg da skal skru på igjen pcn starter den ikke og tastaturet(G15,som lyser ) blinker. Da blir jeg nødt til å skru av strømmen til PCN helt ved å bruke knappen bakpå PCN. PC'n er selvbygd og de eldste komponentene er tre-fire år gamle. Dette er et problem som nylig har oppstått, men husker ikke når. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Mine Innlegg. Har hatt samme/lignende fenomen. Men 1. Sett datamaskinen i dvalemodus om natten. 2. Ikke resett pcen utenom det er høyst nødvendig. Kort sagt: Du ødelegger pcen med å gjøre det. Notebook eller stasjonær? Endret 26. august 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Stasjonær. Men det er anbefalt med hvilemodus når det er bare for en dag, og jeg har ikke dvalemodus på PCn. Lenke til kommentar
soda Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Har du muligens en optisk mus som er litt lyssensitiv og dermed vekker maskinen fra hvilemodus når lampen slås av? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Bruker lampa samme strømforgrener som pcen? Har du en annen PSU du kan teste med? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Lampen bruker samme strømforgrener. Jeg har ikke ekstra PSU Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Har du prøvd å plugge lampen inn et annet sted og se om det samme skjer? I så fall, hva med prøve en annen kurs? Endret 27. august 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå