Trond Trondsen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Rister litt på seg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Anderledes og stilig skarvebilde. Et godt situasjonsbilde. Han rister så vannet spruter Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hei, Trond. Dette bildet av en skarv er fint, da "nærheten" til fuglen er langt mer åpenbar enn i bildet jeg la ut i går. Lys, farger og kontraster er også bedre, - for ikke å nevne detaljer ! Hvor stor avstand (omtrentlig) var det mellom deg og skarven ? Det er fint å få bilder til sammenligning, da det letter arbeidet med å identifisere følgende: "Hva kunne eller burde jeg ha gjort annerledes for å få et bedre bilde ?". Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Fint eksponert skarv, bra treff med lukkertiden som gir liv til bildet. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Veldig, veldig bra Trond Lenke til kommentar
Trond Trondsen Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Hei, Trond. Dette bildet av en skarv er fint, da "nærheten" til fuglen er langt mer åpenbar enn i bildet jeg la ut i går. Lys, farger og kontraster er også bedre, - for ikke å nevne detaljer ! Hvor stor avstand (omtrentlig) var det mellom deg og skarven ? Det er fint å få bilder til sammenligning, da det letter arbeidet med å identifisere følgende: "Hva kunne eller burde jeg ha gjort annerledes for å få et bedre bilde ?". Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk Albert. tror det va ca 10 meter Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nydelig skarv :-) I Like! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg