J.H Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Bakom lurer skogen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Du har fanget et fint lys her. Dette tror jeg du kan få mer ut av ved å beskjære slik at du får steinen ut av midtstilling. Først et lite kutt i bunn, rett over lysstripa på venstre side av steinen. Dette fordi jeg synes denne stripa stjeler mye blikket. Så ville jeg beskjært høyre side midt mellom steinen og bildekanten, og i toppen ville jeg ha kuttet litt ovenfor lysningen mellom trærne. Dette synes jeg skaper mer harmoni. Så ville jeg skallert ned bildet med ca 25%, for deretter skarpet det opp litt. Hvis du har PS går du inn på Enhance , ned til Adjust sharpness med settings: Amount 500% - Radius 0,2 pixels - Remove Gussian blur. Håper dette var til litt hjelp og inspirasjon. Mvh Melvin Lenke til kommentar
J.H Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Takk for tips :-) Har ikke PS, og har dessuten klart å slette raw-fila. Da er det ikke lett å arbeide mer med bilde. Lenke til kommentar
J.H Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Men jeg gjorde en versjon til av bildet før jeg slettet fila. Tanken var å gjøre bildet mer trolsk, og få mer fokus på skogen bak :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg