Andzel Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hei. Er det noen som kan forklare hvordan jeg skal koble til en gamecube for eksempel til denne? http://www.simply-surround-sound.com/sony-str-dh520-receiver.html Det er den forsterkeren men trenger hjelp til å koble de ledningene gul hvit og rød. Kan du kanskje merke på bilde hvor de skal hen? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Du kan bruke video-inngangen på baksiden, der den gule står som "in" og rød/hvit som vanlig. Altså den midterste inngangen der. Håper det hjelper PS. Jeg endret emnetittelen din da den var litt lite beskrivende. Endret 26. august 2013 av Mixy Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Det som skjer når jeg kobler den i er at lyden kommer men ikke noe bilde. Vet at kablen funker, hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Sjekk kabel ved å koble det direkte til Tvn. Sjekk at HDMI til TV fungerer med andre innganger. Sjekk instillingene på recieveren slik at den er satt til å sende bilde videre til TV. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 1: Det er sjekekt funker. 2: HDMI funker ettersom ps 3 og alt annet funker. 3: Ah, det har jeg ikke tenkt på skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Noen som vet hvordan man gjør nr 3 på min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå