Gå til innhold

Et forbanna problem. Hjelp?

pandih20

Anbefalte innlegg

Heisann, dere.

Som nevnt i tittelen, har jeg et problem som jeg lurer på om jeg kunne fått noen synspunkter på.

Er nokså ny her, så er litt usikker på om dette er riktig sted på diksjon og poste det på, men jeg tar sjanser.

Problemet ligger ved det såkalte kjærlighetslivet mitt.

Jeg er en gutt på 20 år, og har hatt utallige partnere i livet mitt så langt, og jeg har hatt sex med ihvertfall 30-40 jenter.

Det at vi mennesker vil ha det vi ikke kan få er jo selvfølgelig ikke noe nytt, men dette er et problem for meg.

Jeg har fått følelser for 3 jenter i hele mitt liv, og dette er kun fordi de har hvert en utfordring, og jeg hater meg selv for det.

Jente 1, var jeg sammen med i drøyt 7 måneder uten og egentlig like ho (min første kjæreste). Når hun først ville gjøre det slutt, først DA kom følelsene mine frem.

Jente 2, var i et forhold med en som behandla hun som dritt.
Jeg var der selvsagt for ho, og vi pratet mye. Jeg ble betatt som faen, og så fort det ble slutt mellom de to så likte jeg ho. Men igjen, så går jo slike ''forhold'' selvfølgelig til hel***** etterhvert, da jenta selvsagt ikke er klar for et nytt forhold allerede.

Jente 3, hadde hatt type i nesten 4 år, da han var utro og skulle komme seg over han. Jeg møtte ho på en tilfeldig fest, og vi fant hverandre (for å si det sånn). Den kvelden var det selvsagt bare for å ha det gøy, og jeg visste ikke det med eksen hennes så jeg ga egentlig faen i ho, helt til jeg fant ut hva ho drev med.

Først da ble det interessant, og vi holdt på i drøyt 3 måneder da selvfølgelig min utfordring var å ''få ho over eksen'' sin.

Når jeg først klarte det, så innså hun at hun ikke var klar for et forhold, og ville slutte med meg - DA merket jeg først at jeg hadde fått ordentlig følelser for hun, og dette dreper meg innvendig.

Jeg hater meg selv for at jeg er sånn, og er det fler som er sånn?

Eventuelt, hva gjør dere med dette?
Jeg har noe mer enn alt lyst på en kjæreste som jeg tenner på, og som tenner på meg følelsesmessig, osv..Men jeg finner dette umulig.

Har hvert borti mange av de ''perfekte'' jentene.

Single, klare for et forhold, bra personlighet/ser bra ut - men jeg får ingen følelser, blir dritt lei bare....

Jeg høres ut som den største douchebag'n for å være slik, men jeg kan virkelig ikke noe for det.

Jeg ender bare opp med å såre jenter jeg ''prøver'' med, og det må da finnes noe jeg kan gjøre..Eller tror dere at dette er midlertidig at det vil gi seg?

Jeg trenger faktisk hjelp, og det er så ille at jeg vurderer psykolog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...