H?rselsvern Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hei, kjøpte nettopp en Epson xp 750, holder på å installere den og så at det kun fulgte med 3 blekkpatroner (spor til 6) jeg puttet i de 3 men får bare feilmelding om at patronene sitter feil.. har prøvd å ta de ut og sette de inn igjen x-antall ganger.. Er det noen som har noe tips til meg? eneste jeg kan tenke meg er at jeg har fått 3 patroner for lite så den ikke kan starte med initieringsprosessen, men synts det også er litt rart hvis det er tilfellet - slik at man til enhver tid må ha 6 patroner for å få en funksjonibel skriver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Manualen sier; Installer alle blekkpatronene, ellers kan du ikke skrive ut. Epson selger blekk til denne skriveren i single pack og 6 pack. (ingen 3 pack). ...Så mye tyder vel på at du må ha 6 blekkpatroner. Sikker på at de tre siste ikke er/var pakket et sted du har oversett ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Må ha installert alle blekkpatronene ja.. er det spor til 6, så må alle 6 være i for at du skal kunne printe ut. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 takker for svar, fant de resterende 3 blekkpatronene, som var inni isoporen - dekket med tape, så var ikke så lett å se de, så da funket alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå