Cuneax Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nå er LGs bøyde TV-skjerm på plass her på fastlandet.Endelig får Europa disse TV-ene Lenke til kommentar
janguke Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Ikke så verst pris hvis jeg får med planten og alt tilbehøret jeg kan se på bildet 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Øhm.. ja. På det bildet der hadde jeg lettere problemer med å holde fokuset på skjermen, gitt. (... og planta la jeg ikke merke til før jeg leste kommentaren din.) Endret 26. august 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Øhm.. ja. På det bildet der hadde jeg lettere problemer med å holde fokuset på skjermen, gitt. (... og planta la jeg ikke merke til før jeg leste kommentaren din.) Hvem skjerm? 1 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Dama er pen, men for en skjerm! hadde dog ikke klaget over å få med damen på kjøpet! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 I fare for å virke surmaget her, er det bare jeg som er lei av disse harry oppbrukte "følger dama med på kjøpet"-vitsene ved hver eneste artikkel som omhandler en TV? AtW 4 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 I fare for å virke surmaget her, er det bare jeg som er lei av disse harry oppbrukte "følger dama med på kjøpet"-vitsene ved hver eneste artikkel som omhandler en TV? AtW Du er ikke alene, men jeg er mer lei av "Hvem skjerm?" 2 Lenke til kommentar
OJodd Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nå er LGs bøyde TV-skjerm på plass her på fastlandet. Er det bare jeg som synes det skurrer å si "her på fastlandet"? Lenke til kommentar
Hell0ween Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 I fare for å virke surmaget her, er det bare jeg som er lei av disse harry oppbrukte "følger dama med på kjøpet"-vitsene ved hver eneste artikkel som omhandler en TV? AtW Du er nok ikke alene, nei. Jeg er bare ikke med i den båten, for sattan for ei dame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå