Albert Andersson Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Gråhegre i dyp konsentrasjon. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Imponerende og veldig flott bilde av Gråheger. Har en som av og til besøker ved et vann i nærheten. Har forsøkt å komme innpå for å ta bilde av den. Det har ikke lykkes ennå. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Dette var bra, her har du virkelig fått det beste ut av objektivet.! Har du minsket størrelsen før du croppet, eller er dette et utsnitt av bildet i fullt format? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Imponerende og veldig flott bilde av Gråheger. Har en som av og til besøker ved et vann i nærheten. Har forsøkt å komme innpå for å ta bilde av den. Det har ikke lykkes ennå. Hei, fotopoulsen. Takk for hyggelig kommentar ! Ja, i dag fikk yngste sønnen og jeg "hegrebilder" av (rimelig) god kvalitet, og en "gammel ønskedrøm". er dermed oppfylt. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Dette var bra, her har du virkelig fått det beste ut av objektivet.! Har du minsket størrelsen før du croppet, eller er dette et utsnitt av bildet i fullt format? overrasket Hei, Slettamann, og takk for hyggelig kommentar ! Ja, Sigma-objektivet har vist seg å være langt bedre enn prisen skulle tilsi, og i dag presterte det langt over hva jeg hadde forventet, - noe som nok har sammenheng med at mange "Bildekritikere" har kommet med nyttige råd og tips. Takk skal dere ha ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Dette er meget bra. Takk for positiv kommentar, Erik Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Dette var bra, her har du virkelig fått det beste ut av objektivet.! Har du minsket størrelsen før du croppet, eller er dette et utsnitt av bildet i fullt format? Hei igjen, Slettamann ! Jeg kom på at jeg glemte å svare på spørsmålet ditt om cropping: Utsnittet er foretatt fra bildet i fullformat, og bildestørrelsen er ikke redusert i ettertid. Albert Andersson. Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nydelig bilde Albert. Angående objektivet så er jeg enig med deg Albert, det produserer bedre bilder enn en kunne håpe til den prisen. Jeg hadde mitt inne til en oppdatering av firmware tidligere i sommer, var fornøyd før oppdateringen, men etter var det som jeg fikk et helt annet objektiv. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Nydelig bilde Albert. Angående objektivet så er jeg enig med deg Albert, det produserer bedre bilder enn en kunne håpe til den prisen. Jeg hadde mitt inne til en oppdatering av firmware tidligere i sommer, var fornøyd før oppdateringen, men etter var det som jeg fikk et helt annet objektiv. Hei, Hans Olav. Takk for hyggelig kommentar og nyttig tilleggsinformasjon ! Sigma'en er helt ny, men jeg skal likevel sjekke opp firmware. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg