VargAamo Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Partiet mener overvåking og sensur ikke løser noe som helst.Valget 2013: Sosialistisk Venstreparti (Ekstra) Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 SV får egen artikkel, mens MDG må dele med Rødt og PP? 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg genesis Skrevet 26. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Stemte for piratloven, men kaller den «uforsvarlig»Hvorfor blir man ikke stilt til veggen om dette i artikkelen? Endret 9. januar 2014 av Zeph 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Mener jo mye bra, men gjør altså noe annet i praksis. Slikt virker jo ikke akkurat tillitsvekkende. Forøvrig vil jeg berømme hw.no for denne artikkelserien, fint dere tør sette fokus på valget. Jeg mener at disse artiklene, i folkeopplysningens ånd, burde vært tilgjengelig for alle. Litt sært at akkurat dette stoffet ligger på "ekstra" (selv om det er godt/informativt egenprodusert matriale). Endret 26. august 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Vademecum Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Mener jo mye bra, men gjør altså noe annet i praksis. Slikt virker jo ikke akkurat tillitsvekkende. Forøvrig vil jeg berømme hw.no for denne artikkelserien, fint dere tør sette fokus på valget. Jeg mener at disse artiklene, i folkeopplysningens ånd, burde vært tilgjengelig for alle. Litt sært at akkurat dette stoffet ligger på "ekstra" (selv om det er godt/informativt egenprodusert matriale). Stiller meg selv enig i dette. Både at SV kan vedta lover som innskrenker individers frihet og rettigheter uten å tenke seg om i førsteomgang og at dette er nødt til å være en ekstra-nyhet, jeg skal dog ikke legge meg for mye opp i hvordan Mediehuset Tek velger å drifte sidene sine. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Fush. Skrevet 26. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. august 2013 Ytrer sine standpunkter i valgkampen, og gjør det motsatte i praksis. Høres ut som en politiker. Synd dette partiet dreit seg ut og gjorde handlingen sin før løgnen. NO VOTE FOR YOU 10 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Typisk politikk-snakk; Si det folket vil høre, men gjør det motsatte... Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Forøvrig vil jeg berømme hw.no for denne artikkelserien, fint dere tør sette fokus på valget. Jeg mener at disse artiklene, i folkeopplysningens ånd, burde vært tilgjengelig for alle. Litt sært at akkurat dette stoffet ligger på "ekstra" (selv om det er godt/informativt egenprodusert matriale). Veldig enig. Hva med å lansere hele artikkelserien gratis en uke før valget? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Håper de havner lang under sperregrensen, og at vi aldri trenger å høre løgnene deres igjen. De stemte for loven og nå skal de vinne velgere på å jobbe i mot den? Spar meg for det sabla hykleriet. 3 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 SV er et ubrukelig parti 1 Lenke til kommentar
Sajber Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 "I tillegg lar loven private aktører overvåke internettbruken til mistenkte fildelere, uten konsesjon fra Datatilsynet" Overvåke internettbruken?? Det er jo blank løgn. Artikkelforfatter kan vel kanskje si i hvor stor grad nettbruken til folk kan overvåkes. Det er snakk om en synlig IP adresse i klienten, og det kan vel knapt kalles overvåkning. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 "I tillegg lar loven private aktører overvåke internettbruken til mistenkte fildelere, uten konsesjon fra Datatilsynet" Overvåke internettbruken?? Det er jo blank løgn. Artikkelforfatter kan vel kanskje si i hvor stor grad nettbruken til folk kan overvåkes. Det er snakk om en synlig IP adresse i klienten, og det kan vel knapt kalles overvåkning. Hvordan er det blank løgn? Det er fremdeles overvåking, som tidligere har vært forbeholdt politiet, men nå lovlig kan utføres av en privat aktør med økonomiske interesser i saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå