enriqua Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Gigabyte "Windforce OC" Evga "Superclocked " Asus "DirectCU ll OC" MSI "TwinFrozr IV" Gainward "Phantom" Zotac "Triple Silencer" Hvem av disse vill dere anbefale? Ser også at Classified fra EVGA også kommer 30 september. Men litt for lenge å vente for meg. Med mindre dette er på et helt annet nivå. Veldig usikker på hva jeg skal velge til min gamer maskin. Setter stor pris på hjelp her:) Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 EVGA og Asus har ingen vesentlige forskjeller på temperatur og støy, begge har gode kjøleløsninger. EVGA er klokket høyere fra fabrikken. Her er de to testet: http://hexus.net/tech/reviews/graphics/57817-asus-geforce-gtx-780-directcu-ii-oc/ Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg foretrekker TwinFrozr siden det er en fantastisk kjøler som er meget undervurdert. Støynivået er ikke alt for ille heller, bare på 80% og oppover. Lenke til kommentar
enriqua Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Hvilket av disse kortene er best i forhold til ytelse da? Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det billigste. Du merker neppe forskjell hvis du spiller på 1080p. 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hvilket av disse kortene er best i forhold til ytelse da? Det som er klokket høyest. Du må google alle og sjekke de isåfall. Så lenge du ikke overklokker selv så er det så enkelt som det. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Evga sitt er best i test :-) Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg ville gått for ASUS sitt, eventuelt Classified hvis du har planer om heftig overklokking. Kortet til ASUS er kanskje ikke klokket så høyt, men siden kjøleren holder grafikkbrikken såpass kald, kan den faktisk yte bedre grunnet GPU Boost 2.0. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg ville gått for ASUS sitt, eventuelt Classified hvis du har planer om heftig overklokking. Kortet til ASUS er kanskje ikke klokket så høyt, men siden kjøleren holder grafikkbrikken såpass kald, kan den faktisk yte bedre grunnet GPU Boost 2.0. GPU Boost 2.0 er praktisk talt like tilfeldig som GPU Boost 1.0, forskjellen i ytelse på samme 780-modell kan være opp mot 5% Lenke til kommentar
C.. Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Skal kjøpe nytt 780 selv nå og jeg går nok mest sannsynlig for EVGA 780 SC, men er fortsatt litt i tenkeboksen. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Med mindre man snakker om EVGA classified eller MSI lightning så er stort sett forskjellen bare fabrikkoverklokk og kjøler. Så bare les tester på hvilken kjøler som kjøler best i forhold til støynivået du kunne ha tenkt deg. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 MSI sin Twin frozr er og anbefale jeg har akkurat kjøpt et 760 twin frozr etter og ha vært hos en kamerat og sett på han sin 780 Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 MSI sin Twin frozr er og anbefale jeg har akkurat kjøpt et 760 twin frozr etter og ha vært hos en kamerat og sett på han sin 780 har 770 Msi gtx med twinfozr, kjølern bråker. gå for Asus Gtx 780 med Direct Cu 2 kjøler Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 har 770 Msi gtx med twinfozr, kjølern bråker. gå for Asus Gtx 780 med Direct Cu 2 kjøler Ingen praktisk forskjell i støy på Asus og EVGA i testen jeg linket til over. Ser ut som referansedesignet er akkurat like støysvakt også. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Ifølge Hardware sin test bråker Gigabyte sitt GTX 780 mindre enn EVGA sitt, og ASUS sitt støyer igjen mindre enn Gigabyte sin kjøler, noe min erfaring også tilsier. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 har 770 Msi gtx med twinfozr, kjølern bråker. gå for Asus Gtx 780 med Direct Cu 2 kjøler da er du forferdelig uheldig, jeg hørte såvidt kortet når vi spilte. han har dog en custom vifteprofil Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 da er du forferdelig uheldig, jeg hørte såvidt kortet når vi spilte. han har dog en custom vifteprofil det er stille under sufring, men bråker mye når man har spilt...dayem....hadde Asus før,,angrer at eg ikke kjøpte asus Lenke til kommentar
MadsAndre83 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Skal kjøpe nytt 780 selv nå og jeg går nok mest sannsynlig for EVGA 780 SC, men er fortsatt litt i tenkeboksen. Samme her. Står mellom EVGA SC eller ASUS DirectCU OC. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg ville helst valg noe annet enn Asus. Kjekt å støtte andre merker og, haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå