Gjest member-277163 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Vet ikke helt om jeg har postet i rett kategori nå, men jeg prøver. Har fått meg ny data og skal koble på iphonen min nå for å legge inn ny musikk. Uten å virke helt dum, og har unnskyldningen at jeg er jente og ikke vandt med itunes, så trenger jeg litt hjelp Det kommer opp at iphonen min er synkronisert med et annet itunes-bibliotek, og om jeg vil slette denne iphone-enheten og synkronisere med det nye. Spørsmålet mitt er da om bilder blir slettet når man gjør det? Jeg MÅ bare spørre. Har godt over 2000 bilder jeg ikke vil skal bli slettet. Så spør bare for å være 100 prosent sikker Trenger svar så fort som mulig forresten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 For sikkerhets skyld bør du kopiere bildene over til PCen før du fortsetter. Bildene på mobilen får du tak i fra Windows utforsker når den er tilkoblet PCen. Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har alle bildene på macen, men jeg vil helst ha de på telefonen også. Litt kjipt at der plutselig skal bli tomt etter 2 år liksom Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 har du tilgang på den gamle maskinen? du trenger filer derfra for å unngå kaos og at du mister data. bildene er jeg 90% sikker på at de ikke blir slettet. Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Nei, desverre. Den døde til slutt, så Men hva annet kan forsvinne? Jeg tørr i hvert fall ikke å gjøre det før jeg vet 100%. Haha Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 du kan (vil) miste alt du har synket, mapper med bilder, ringetoner, musikk, apps osv. men ikke ta mitt ord for det, spør på mac1.no og du vil få svar på hvordan du kan miste minst mulig. nevn at du er jente så har du en gjeng av kvisete fjortiser som hjelper deg... 1 Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 En mulig løsning kan være som følger: Når iTunes spør om du skal synkronisere, så svarer du nei. Du skal da kunne hente ut bildene dine i Windows utforsker hvor telefonen kommer opp som en enhet: marker alt, kopier, finn ny lagringslokasjon, lim inn... Dette skal i prinsippet fungere, men sjekk det gjerne med andre før du gjør noe. Eventuelt kan du spørre på Apple support hvordan du skal gå frem... Har selv ikke dette problemet ettersom alle bilder ligger på bildestrøm på systemet som sådan, og så kopierer jeg det bare fra den folderen til ny lokasjon hvor jeg lagrer alle bilder uten å bruke iTunes. Sletter så bildene på telefonen for å unngå doble bilder før jeg en sjelden gang synker telefonenmed PCen. Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Har helt glemt av det her jeg. Men har nå fått ios 7, så jeg tok sikkerhetskopi av iphonen før jeg oppdaterte den. Som jeg regner med blir lagret på macen? Da er det vell trygt å slette og synkronisere på nytt? Eller? Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå