Heika98 Skrevet 25. august 2013 Rapporter Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Jeg tar meg friheten til å lage en diskusjon om den nye Nexus 7 vs. Nvidia Shield for å hjelpe de av dere (og meg) å velge hvilken man skal velge om man bare har råd til én av dem. Begge er bra på hver sin side, og ikke like bra på hverandres. Er Shield virkelig verdt det, eller klarer man seg lenge med Nexus 7? Alt skal frem. Endret 25. august 2013 av Heika98 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. august 2013 Rapporter Del Skrevet 25. august 2013 Shield er jo hovedsaklig laget til spill. Håndkontroller med skjerm. Nexus 7 er et relativt standard nettbrett. Eneste de har til felles er vel Android og Tegra prosessor (Shield har Tegra 4, mens Nexus 7 har Tegra 3) Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 26. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Slik jeg har forstått det er Shield en gaming enhet som kan gjøre alt annet man kan gjøre på android. Nye Nexus 7 har ikke Tegra 3. Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 NVIDIA Shield er et råskinn på ytelsen viser det seg i benchmarks. I Quadrant scorer den over 17000, og i AnTuTu scorer den i overkant av 40000, hvor GS4 og HTC One scorer rundt 25000! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå