fotopoulsen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Ett våkent øye Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Er dette i en park ? Hvis ikke må jeg bare ta av meg lua Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Er dette i en park ? Hvis ikke må jeg bare ta av meg lua Ja, må skuffe deg der. Du slipper å ta av deg lua he he. Skulle ta mange fine bilder under foringstid tenkte jeg. Men dette ble etter mitt syn det beste. Utenom foringstid og ved en tilfeldig pasasje ett helt annet sted i parken. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hei, fotopoulsen. Rene klare grønnfarger og en blå himmel bidrar til å å skape ro og harmoni, - litt søndagsstemning", i bildet. Å la kameraet være i høyde med løvinnen, tilfører spenning i bildet, og man aner at et hurtig byks er alt som skal til ... . Nifst bra ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg