Klossmajoren Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 dumt ingen vil ha deg når du er lav da.jeg er 154 cm og ingen damer vil ha meg pga... vet ikke ka skal kjøre lenger. gidder ikke mere nå . Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 er 19 år.. aldri kyssa, aldri hatt sex. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) No worries mate, er 206...Ukyssa og jomfru (18.. snart 19) Gi det litt tid nå da... Må ha litt tålmodighet Endret 4. september 2013 av Klossmajoren 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 dumt ingen vil ha deg når du er lav da.jeg er 154 cm og ingen damer vil ha meg pga... vet ikke ka skal kjøre lenger. gidder ikke mere nå . Det er sikkert ikke derfor ingen damer vil ha deg. Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Det er sikkert ikke derfor ingen damer vil ha deg. så hvorfor ? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg kjenner flere som er på din høyde som har både kyssa og hatt plenty med sex... Så kanskje det er andre områder som må forandres? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 så hvorfor ? Det går mer på selvtilliten din og holdningen. Høyden spiller ikke en så stor rolle. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 så hvorfor ? Det kan være en hel del andre egenskaper ved deg som ikke strekker til, men det er ikke høyden din som har skylda, annet enn at den kan bidra fordi dutror at den er et problem. Det finnes både høye, lave og gjennomsnittlige mennesker som har hatt masse sex og det finnes høye, lave og gjennomsnittlige mennesker som ikke har hatt sex. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Fra en annen tråd hvor TheBeliever har postet: "gjerne. kan suge deg i bilen for ett kjapp møte om du vil. hvor holder du til." Hvis det er sånn du pleier å si til menn, kan jeg skjønne at du ikke har hatt sex eller kyssa. Trollolol. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Du er 169... Hva er vitsen i å bli høyere enn det naturen vil ha deg til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå