Didrik95 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Gutt 18 år 169 cm 68 kg Aktiv og godt trent. Jeg lurer på om noen har tips til hvordan å bli høyere. Jeg har vert hos legen og de sier at jeg bare bli 167-173 og at knokler mine har låst seg så det er for sent med veksthormoner... Har noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli høyere? Ikke si at man skal være for lys osv osv, har hørt det nok ganger! Takk for gode tips på forhånd Blir* Knoklene" Fornøyd med hvor høy man er* Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Er det ikke sånn at gutter stopper å vokse i høyden når de er 18 mens jenter fortsatt kan vokse til de er 21? eller er det omvendt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Gutter vokser til dem er rundt 18-20 år. Dersom knoklene dine har låst seg så betyr det at du ikke vil vokse noe særlig mer eller noe i det heletatt. Om jeg får spørre, hvor høy er faren og moren din? "Stammer" du fra en særdeles høy familie? Endret 25. august 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 25. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. august 2013 Enkelte indianere tror at man får egenskapene til de skapningene man spiser. Så du kan prøve å spise en høy person. 15 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Du blir nok ikke mye høyere. Må nok bare finne deg i det. :-// Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Enkelte indianere tror at man får egenskapene til de skapningene man spiser. Så du kan prøve å spise en høy person. Den var bra as. Endret 25. august 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Enkelte indianere tror at man får egenskapene til de skapningene man spiser. Så du kan prøve å spise en høy person. Eventuelt starte på en intensiv giraffdiett. 3 Lenke til kommentar
BergenBoy Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=RfDy-uebGgg Dette er en video av en operasjon som gjør deg høyere. Det de gjør er at de knekker beina dine. ( vet hørs litt skummelt eller useriøst ut men dette er fakta ) Etter de har knekt beina dine strekker de beina lengre fre hverandre og fester plater imellom Tenk deg at (------) dette er beine dine før) (----_----) dette er beine etter på. sikkert en plate på hver side. etter hvert vil beine gro sammen via kroppens stamceller eller noe sånt og da kan de fjerne platene og vips du er blitt høyere. en vennine av meg sin far faktisk har gjort dette og det funket tydeligvis som det skulle Vet ikke om dette er helt den videoen som beskriver det jeg sa, men noe det samme Endret 25. august 2013 av BergenBoy Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Quote: Ikke si at man skal være for lys Hva mener du med det? Endret 25. august 2013 av Klossmajoren Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Han mente at vi ikke skal si at han må være fornøyd med høyden sin Men jeg sier det allikevel: vær fornøyd med høyden din! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) http://indianapublicmedia.org/amomentofscience/a-painful-way-to-grow-taller/ Slå deg løs. First, the doctor breaks the tibia and fibula, or the bones of the lower leg. Then, a device comprised of two metal rings connected by extendable rods, called the fixator, is screwed into both ends of the broken bone through the skin. Endret 25. august 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg kunne trengt noe slik behandling selv... Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det er kun vanlig med kirurgi hvis det er forskjell i lengden på beina. Tenk hvor latterlig det hadde sett ut om en på 169 skulle blitt strukket til 180. Personen hadde hatt en særdeles uproporsjonal kropp med lange leggbein og kort overkropp Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Dem strekker nok bare et par cm. Fokuser på holdningen din OP, rett i ryggen og hodet hevet. Gi faen i at du ikke er 1,80. Endret 1. september 2013 av Erroneous Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Slikt kirurgisk inngrep er visst også en ganske smertefull prosedyre etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 en fin ting med å være lav er at kuken din ser mye lenger ut pga proporsjoner Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 en fin ting med å være lav er at kuken din ser mye lenger ut pga proporsjoner dumt ingen vil ha deg når du er lav da.jeg er 154 cm og ingen damer vil ha meg pga... vet ikke ka skal kjøre lenger. gidder ikke mere nå . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå