Heika98 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 TZR er og en girmoped, og har dermed varierende volum på tankene. Flere som bruker mer enn 0,2l på mila.. Ja, men jeg synes jeg var tydelig nok da jeg sa at det var supermotard mopeder jeg mente. Hvor mye du bruker på mila er avhengig i vakt på deg og mopeden, hvor heftig trim du har og kjørestil. Men gjennomsnittlig forbruk på en orginal moped er ca. 0,2 l på mila. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Altså er ikke 0,2L maks.. Og til å begynne med sa du følgende: En tohjulsmoped har 7L tank I tillegg så er det ikke slik at alle supermotard mopeder bare har 7L tank. Generic Trigger har jo 10L? Endret 24. november 2013 av Frekvens Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Altså er ikke 0,2L maks.. I tillegg så er det ikke slik at alle supermotard mopeder bare har 7L tank. Generic Trigger har jo 10L? Jaja, nå synes jeg de er nok kverulering fra deg. De mest populære supermotard mopedene som de fra Aprilia, Derbi, Rieju, Gilera, osv. har 7L tank. Jeg trodde det var slik at de fleste mopeder hadde loke stor tank, men det viser seg jo at det ikke er tilfellet. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Nå var det vel heller du som nektet etter at jeg rettet på det.. Og for å være litt mer nøyaktig så har faktisk Rieju SMT'ene tank på ~6,3L Er vel "bare" de 50cc supermotardene med Derbi/Piaggio motor som har 7L bensintank. Endret 24. november 2013 av Frekvens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå