Mester7 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hei! Av en eller anne grunn har e-mail support "expired" til min dell pc og siden jeg vet at dere har profil på diskusjon lurte jeg på om dere kunne hjelpe meg. Det er ikke noe mer hokus pokus enn at jeg trenger tilsendt en kvittering til produktet mitt, ta kontakt så har jeg service tag og diverse. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Hei, dette er en helg og jeg er sikkert på at Dell svare deg på mandag. lykke til forresten her er en skjema hvor du kan bestille kopi av fakturaen din: http://www.dell.com/support/incidents/no/no/nodhs1/CareForms/ProvideInfo/Invoices Endret 25. august 2013 av p@ge Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hej Mester7 Ganske som #2 skriver, kan du hente fakturakopier direkte på vores hjemmeside. Har du ikke allerede gjort dette, vil jeg naturligvis meget gerne hjælpe dig. Du sender mig blot en privat besked med servicetag eller ordrenummer, så finder jeg den frem til dig. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå