sånn er det! Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Er det noen her som har en eller flere gode 70talls sosialrealisme filmer å anbefale? I samme retning som Lasse og Geir for eksempel. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Hallo! Ingen som ser tråden min? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Det er vel heller det at det ikke er så mange som har noen gode 70-talls sosialrealisme-filmer å anbefale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 "Kanke du snurpe igjen smella di , du maser som et lokkmotiv !" Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Eg ville vel kanskje heller fraråde folk å se slike filmer fra 70-tallet.... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 lasse og geir er konge da. har ikke sett de andre filmene til wam og vennerød, men kanskje de har no Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 "Kanke du snurpe igjen smella di , du maser som et lokkmotiv !" En av de beste:) Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Eg ville vel kanskje heller fraråde folk å se slike filmer fra 70-tallet.... Nei da. Finnes nok mere bra enn Lasse og Geir. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 lasse og geir er konge da. har ikke sett de andre filmene til wam og vennerød, men kanskje de har no ja den er konge. Får prøve å søke meg frem litt. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Det er vel heller det at det ikke er så mange som har noen gode 70-talls sosialrealisme-filmer å anbefale.Rart det da. Er vel noen her på riktig alder med riktig smak som kan anbefale. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 ` Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Må den være fra 70-tallet? Wam og Vennerøds mest underholdende film er Drømmeslottet, som ble gitt ut på midten av 80-tallet. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Må den være fra 70-tallet? Wam og Vennerøds mest underholdende film er Drømmeslottet, som ble gitt ut på midten av 80-tallet.Nei må nødvendigvis ikke det. Så lenge det er den type film. Har ikke hørt om drømmeslottet. Skal sjekke den ut. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå